Servicedesk Forum
Läs mer om detta event! (öppnas i nytt fönster)
Lägg till i kalender 05/25/2016 08:30 05/26/2016 17:00 Europe/Stockholm Servicedesk Forum 2016 är vi extra stolta att kunna presentera ett Servicedesk Forum till bredden fyllt med aktuella, relevanta och intressanta presentationer. Lokal meddelas senare MM/DD/YYYY

Framtidens servicedesk – här snabbare än vi tror!

De senaste årens digitalisering har gått i raketfart. Många branscher och yrken påverkas av den genomgripande förändringen och allt fler har börjat fundera på hur automatiseringen och digitaliseringen påverkar hur vi arbetar.

Kundernas krav förändras och den digitala generationen ställer nya krav på blixtsnabb service, som i många fall ska vara tillgänglig dygnet runt i många olika kanaler. Utmaningen är inte bara att tillgodose dessa krav utan att samtidigt se till att servicen passar kunder med olika förkunskap och olika behov. Tekniken bjuder dock på många möjligheter – att styra och följa upp ärenden har aldrig varit lättare och bara fantasin sätter gränser för vilka förbättringar som kan göras med kundinsikter och rätt verktyg.

Många servicedeskar i framkant arbetar med processförbättring, kompetensförbättring och för att rensa bort tidstjuvar. Allt för att vara så proaktiva och effektiva som möjligt inför de förändringar som kommer. Missa inte möjligheten att lyssna till de som har börjat omvandlingen för att framtidssäkra sin servicedesk. Ta del av andras erfarenheter och lärdomar för att skapa en servicedesk i världsklass. Boka din plats på årets viktigaste event redan nu!

Ruth Sylwan
Projektledare
Insight Events Sweden
Tfn: 08-587 662 15
E-post: ruth.sylwan@insightevents.se

Ladda ner broschyren!

Servicedesk Forum
25-26 maj 2016
Kista Science Tower, Färögatan 33, Kista Stockholm

Kontakta oss

Projektledare: Ruth Sylwan
Tfn: 08 587 662 15
E-post: ruth.sylwan@insightevents.se

Sponsring/Utställning: Christian Sjöström
Tfn: 08 587 662 68
E-post: christian.sjostrom@insightevents.se

Vill du att vi kontaktar dig?

Läs mer om detta event! (öppnas i nytt fönster)