Insight_legal_Straight

LÄS MER OM KONFERENSEN (NY SIDA)

header2

VÄLKOMMEN TILL VARUMÄRKESDAGEN!

Vad gäller för framtidens varumärkesbyggande och hur påverkar digitaliseringen vår syn på varumärket?

På Varumärkesdagen 2018 får du lyssna till verksamheter som både strategiskt och innovativt arbetar med varumärkesbyggande som når igenom bruset på ett effektivt sätt. Du kommer bland annat att inspireras av både hur man kan arbeta med sensorisk marknadsföring och hur man kopplar varumärket till musik samt få ta del av en rad praktikfall som visar på framgångsrik varumärkeshantering och resan dit – och framåt!

Under en heldag får du ta del av ett fullspäckat program med bland annat:

• Ulrika Sohtell, Marketing Director, Netonnet Group
• Robert Hagelstam, Legal Counsel, Rovio Entertainment Ltd
• Emmelie Johansson, Marketing Manager North Europe, Air France KLM
• Rickard Berthold, Digital Lead, Svenska McDonald´s
• Gül Heper, affärsutvecklare och konsult inom produktinnovation, HiQ
• Kirsi Ekström, Director, IPR & Trademarks, Telia Company
• Varg Gyllander, författare till boken Kris 7 metoder, till vardags presschef vid Polisen i Stockholm

Du kan också skräddarsy det innehåll som passar dig bäst genom att välja något av de olika spårvalen inom juridik, branding och digitala strategier samt fördjupningspassen.

Anmäl dig redan i dag till nordens största mötesplats inom varumärkesfrågor där du har möjlighet att också umgås med kollegor i branschen under avslappnande former vid minglet och den efterföljande middagen på restaurang Eriks Gondolen.

Varmt välkommen!

LÄS MER OM KONFERENSEN (ÖPPNAS I NY SIDA)

HÄMTA BROSCHYR

KONTAKT

Senior projketledare
Stefan Broman
Tfn: 08 587 662 23
E-post: stefan.broman@insightevents.se