valkommen

Tack alla som deltog på Servicedeskforum 2017!

Vi ses igen den 23-24 maj 2018 i Stockholm! Håll utkik efter mer info om nästa års event här på hemsidan.

Porgrammet för 2018 är under uppbyggnad och publiceras senare. Tills vidare kan du ta del av information från 2017 års konferens!

Vi kan redan nu avslöja de första talarna för Servicedeskforum 2018:

Fredrik Sträng, Äventyrare och Motivationstalare

Erica Lundin, Lead Centre of Exellence Aida, SEB

Mariana Johansson, Chef Lokalservice tidigare chef för Support IT-Service, Luleå Tekniska Högskola 

Linnea Johansson, Processledare för Säkra service, Luleå Tekniska Högskola

Henrik Brovell, Sektionschef IT-support Servicedesk, Linnéuniversitetet

servicedesk-awards

SERVICEDESK AWARDS

servicedeskawards_logo_2018

Grattis Klarna till titeln ”Årets Servicedesk 2017” och Marcus Karlsson till ”Årets Servicedesk Manager 2017”! Mer information om nästa års Servicedesk Awards kommer inom kort!

Servicedesk Awards hålls årligen i samband med konferensen Servicedsk forum. Pris delas ut till Årets Servicedesk, Årets Servicedeskchef och Årets Servicedeskmedarbetare.

sponsorskap-utstallning

SPONSORSKAP & UTSTÄLLNING

Är du intresserad av sponsorskap/utställning på Servicedeskforum 2018?
Här finns möjligheten att möta och nätverka med de mest initierade av servicedesk experterna i Norden.

För mer information, vänligen kontakta:
Christian Sjöström
08-587 662 68
christian.sjostrom@insightevents.se

utstallare-twozerooneeight

SILVERSPONSOR 2018

logo_ic_zitac2

Zitac startades 2003 i Göteborg och är helt privatägt. Vi är idag ca 50 anställda med kontor i Göteborg, Helsingborg, Malmö och Stockholm. Våra kunder skiljer sig en del mellan våra affärsområden från bolag under 50 anställda till koncerner med fler än 20 000 anställda såväl i Sverige som utanför landets gränser. Vi utgår alltid från kompetens och är våra kunders specialister oavsett område. Vi strävar efter att bli marknads eller kompetensledande, i bästa fall både och inom alla våra områden. Det har resulterat i långa relationer till våra kunder, vi utvecklas med dem och arbetar aktivt med kompetensöverföring till kunder och mellan kunder. Vi identifierar vad som tar tid från organisationen och arbetar alltid för att förenkla och utveckla såväl arbetssätt, processer som tekniken. Arbetet skall med vår hjälp bli enklare, effektivare och väldigt viktigt, roligare.

Zitac har arbetat med Ivanti sedan 2009 och är i dag Nordens ledande integratör av Ivantis IT management lösningar. Vi arbetar med och har implementerat alla delar av Ivantis systemkomponenter. Ivanti som leverantör har ett stort fokus på IT Lifecycle management och finns med på samtliga centrala Gartner kvadranter. När LANDESK och HEAT Software bl a gick samman och bildade Ivanti i Januari 2017 blev man samtidigt den tredje största ITSM leverantören i världen


UTSTÄLLARE 2018

easit

Med Easit får du ett ärendehanteringssystem för hela verksamheten. Våra produkter är webbaserade verktyg för IT-support, kundsupport och kvalitetsarbete. Easit ServiceDesk™ är ett ITSM-verktyg som är verifierat för 10 ITIL processer.

Systemet är konfigurerbart och skalbart för att passa de olika behov som företag, myndigheter, landsting och kommuner har. Alla Easits produkter kan integreras med dina befintliga system.

Easit har idag mer än 300 kunder och vår erfarna personal och införandemodell säkerställer en lyckad implementation.


logo_ic_zitac

InfoCaption har implementerat kunskapsdelning i hundratals projekt. Våra smarta metoder och systemstöd förenklar support och utbildning med hjälp av tydliga guider och begripliga processbeskrivningar.


program

PROGRAM

Vi arbetar för att göra Servicedesk Forum 2018 till en högaktuell mötesplats även i år!

Programmet är under bearbetning och publiceras närmare konferensen, tills vidare är du välkommen att ta del av förra årets program!

talare

TALARE

Programmet är under uppbyggnad och talarlistan för 2018 publiceras närmare konferensen.

Redan nu kan vi dock presentera de första talarna!

talare_service_2018

Erica Lundin

Lead Centre of Exellence Aida, SEB

    talare_service_20182

    Fredrik Sträng

    Äventyrare och Motivationstalare

      talare_service_20183

      Mariana Johansson

      Chef Lokalservice tidigare chef för Support IT-Service, LTU

        talare_service_20184

        Henrik Brovell

        Sektionschef IT-support Servicedesk, Linnéuniversitetet

          anmalan

          ANMÄLAN

          Anmälan för Servicedesk Forum 2018 öppnar närmare konferensen.

          Tills vidare kan du göra en intresseanmälan, så kontaktar vi dig när mer information finns!

          kontakt

          KONTAKT

          Insight Events Sweden
          Organisatör
          +46 (0)8 587 662 00
          info@insightevents.se

          Stefan Broman
          Projektledare
          +46(0)8 587 662 23
          stefan.broman@insightevents.se

          Christian Sjöström
          Utställning/sponsorskap
          +46(0)8 587 662 68
          christian.sjostrom@insightevents.se