Framtidens Servicedesk – här snabbare än vad vi tror!

broschyrbild

Ladda ner broschyr!

Förra året konstaterade vi att de senaste årens digitalisering har gått i raketfart. Många branscher och yrken påverkas av den genomgripande förändringen och allt fler har börjat fundera på hur automatiseringen och digitaliseringen påverkar hur vi arbetar. Frågan är om framtidens Servicedesk redan är här!? Det är självklart en sanning med modifikation, men en sak är säker – utvecklingen går undan!

I årets upplaga belyser vi vidare hur kundernas krav förändras och hur den digitala generationen ställer nya krav på blixtsnabb service, som i många fall ska vara tillgänglig dygnet runt i många olika kanaler. Utmaningen är inte bara att tillgodose dessa krav utan att samtidigt se till att servicen passar kunder med olika förkunskap och olika behov. Tekniken bjuder dock på många möjligheter – att styra och följa upp ärenden har aldrig varit lättare och bara fantasin sätter gränser för vilka förbättringar som kan göras med kundinsikter och rätt verktyg.

Också var det de där tidstjuvarna igen… Hur står det till i din organisation? Många servicedeskar i framkant arbetar med processförbättring och kompetensförbättring. Allt för att vara så proaktiva och effektiva som möjligt inför de förändringar som kommer. Missa inte möjligheten att lyssna till de som har börjat omvandlingen för att framtidssäkra sin Servicedesk. Ta del av andras erfarenheter och lärdomar för att skapa en Servicedesk i världsklass. Boka din plats på årets viktigaste event redan nu!

Under två dagar får du ta del av ett fullspäckat program med bland annat:
• Dr Nicola J. Millard, Head of Customer Insight & Futures, BT Global Services Innovation Team
• Alexandra Strömberg, Service Director Europe, Klarna
• Anders Westling, CIO, Svenska McDonald´s
• Ban Ahmed, apotekssupportchef, Kronans Apotek
• Erik Westlund, sektionschef IT-support, Västra Götalandsregionen
• Johan Wedin, IT Manager Technical Support, BillerudKorsnäs
• Kenth Åkerman, ledarskapsexpert, talare och mental coach, Relationsbyggarna

Konferensens första dag avslutas i vanlig ordning med nätverksmingel och prisutdelning till Årets Servicedesk, Årets Servicedeskchef och Årets Servicedeskmedarbetare!

Stefan Broman
Senior Project Manager
Epost: stefan.broman@insightevents.se
Tfn: 08-587 662 23