VÄLKOMMEN TILL SERVICEDESKFORUM
Viktig uppdatering! Konferensen 2020 flyttas till oktober 2021!
På grund av COVID-19 och rådande restriktioner har konferensen flyttats till oktober 2021.
Vi ser fram emot att välkomna er då istället. Vill du flytta över din bokning till det nya tillfället behöver du inte göra någonting och kan gå på konferensen i september som vanligt. Skulle du vilja boka av det nya datumet kan du göra det fram till 1 månad innan konferensens start utan kostnad.
Samverkan mellan människor, teknik & processer för en framgångsrik servicedesk & support!
Vi har under ett flertal år pratat om hur vi kan automatisera servicedesken och skapa lösningar för en robotiserad självservice men hur gör vi i egentligen i praktiken – var står vi nu och vilka utmaningar har vi på vägen för att nå dit? Under konferensen kommer vi få lyssna till ett flertal praktikfall som berättar om deras resa för att automatisera supporten och skapa smidiga lösningar för t.ex. självservice. Utvecklingen teknologiskt går idag som vi vet otroligt snabbt men vi får inte heller glömma hur viktigt det är att ha en bra balans mellan människan, tekniken och våra processer för att skapa en framtidsinriktad och effektiv servicedesk och support.
Missa inte möjligheten att lyssna till de som redan idag har börjat omvandlingen till att framtidssäkra sin servicedesk och support. Boka din plats på årets viktigaste event redan idag!
Ett fullspäckat program med bland annat inspirerande praktikfall från:
• Marita Rendert, sektionschef Servicedesk, It-kundservice, Polismyndigheten
• Fredrik Andersson, enhetschef / Servicedesk Manager, Eskilstuna Kommun
• Mathias Norderstål, verksamhetschef Kund- och Medlemsservice, HSB Stockholm
• Gustav Erman, produktägare för Digitala möten på IT- avdelningen, Arbetsförmedlingen
• Erik Westlund, enhetschef Service Desk, VGR IT
• Cecilia Andersson, Teamleader IT-Support Butik & Applikationssupport, Axfood IT
• Patrick Egemo, Teamleader IT-Support Kontor och Lager, Axfood IT
Konferensens första dag avslutas i vanlig ordning med nätverksmingel och prisutdelning till Årets Servicedesk, Årets Servicedeskchef och Årets Servicedeskmedarbetare.
Anmäl dig redan i dag till årets viktigaste mötesplats inom Servicedesk där du har möjlighet att umgås med kollegor i branschen, beslutsfattare och ledande experter.