Vinnare av Åre...

Stort grattis till Axfood IT som vann priset Årets Servicedesk 2024. Priset delades ut på konferensen Servicedesk Forum och hela ...

Servicedesk For...

Varmt välkommen till Servicedesk Forum 2024 Tid och plats Servicedesk Forum arrangeras den 19-20 mars på Coor konferens – Kista ...

Sista chansen a...

Om du inte redan har gjort det så är det hög tid att nominera dina kandidater till Servicedesk Awards 2024! ...

Så ökade vi a...

Vad är nästa steg för att vidareutveckla IT-supporten inom kommuner i framtiden? Malin Bergström arbetar som verksamhetskonsult på Agima Management ...

Hybrit ledarska...

Idag arbetar många distribuerat och anpassar sitt arbetsschema för att skapa bättre worklife balance. Varför då? För att medarbetarna har ...

Servicedesk For...

Den svajande konjunkturen och det osäkra ekonomiska läget har gjort att folk har väntat in i det längsta att anmäla ...

Framgångsrecep...

Hur lyckades Norrtälje göra sitt kontaktcenter till en succé? Perina Thölin Larsson arbetar som tf enhetschef kontaktcenter på Norrtälje kommun ...

Nominera dina k...

Du har väl inte missat att nominera dina kandidater till Servicedesk Awards 2023? På konferensen Servicedesk Forum den 10-11 oktober ...

Supporthjältar...

Supportfunktionen står i första försvarslinjen när det gäller säkerhet! Magnus Carling är CISO på Stena AB och aktuell som talare ...

Välkommen till...

Hur kommer framtidens support se ut? Är den både förebyggande och preventiv där människan och AI fungerar i harmoni med ...

Vinnare av Serv...

På Servicedesk Forum delas traditionsenligt pris ut till vinnarna av Servicedesk Awards. Rekordmånga nomineringar hade skickats in och följande vinnare ...

Kundservice och...

Outsourcing är inget för LYKO! Elin Trapp arbetar som Head of Customer Service på LYKO och är aktuell som talare ...

Support mellan ...

Vilka är utmaningarna när man ska digitalisera en organisation med tusenåriga rötter? Andreas Synning är enhetschef IT-support & utbildning på ...

Välkommen till...

Arbetet med servicedesk och support är viktigare än någonsin tidigare. Vi har nu tagit oss igenom en pandemi som fortfarande ...

Vinnarna i Serv...

Vi gratulerar vinnarna i Servicedesk Awards 2021! Årets Servicedesk 2021 – Fusion Support Årets Servicedesk manager 2021 – Barbro Kenving ...

Samverkan mella...

Arbetet med servicedesk och support är viktigare än någonsin tidigare. Runt om i landet arbetar hjältar som dagligen löser problem ...

Hur ska man sup...

På Servicedesk Forum 2021 kommer Jeanette Sundberg från Nordea att berätta om vilka verktyg och metoder de använder för att ...

Vad har hänt p...

En tid har gått, därför tog vi chansen att prata med Marcus Nielsen – vinnare av Servicedesk Awards 2019 i ...

Intervju med ti...

Inför årets Servicedesk Forum har vi fått chansen att prata med Marcus Karlsson, vinnare av Servicedesk Awards: Servicedesk Manager 2017 ...
Viktig uppdatering! Servicedeskforum flyttas till oktober 2021!

Viktig uppdater...

På grund av COVID-19 och rådande restriktioner har konferensen flyttats till oktober 2021. Vi ser fram emot att välkomna er ...

Inspireras av e...

För dig som är nyfiken på hur Servicedeskforum brukar se ut kan vi tipsa om eventfilmen som spelades in under ...

Vinnarna i Serv...

Vi gratulerar vinnarna i Servicedesk Awards 2019! Årets Servicedesk 2019 – PwC PriceWaterhouseCoopers Årets Servicedesk manager 2019 – Christoffer Forsell, ...

Talarintervju ...

Fredrik Andersson arbetar som enhetschef och Servicedesk Manager på Eskilstuna kommun och är aktuell som talare på Servicedesk Forum 2019 ...

Talarintervju ...

Hur kan man möta kunden på bästa tänkbara sätt? Frida Almgren är vd och grundare av Frida Almgren Communication och ...