Varmt välkommen till Stockholm den 14-15 november och den årliga, populära konferensen Framtidens kundservice & Contact Center – mötesplatsen där företrädare för olika organisationer kommer och berättar om deras strategiska och praktiska val för att ge kunderna service i toppklass.
Under två dagar får du chansen att lyssna till talare från några av Sveriges främsta organisationer och hur de hanterar dagens kundservice och hur de vill förflytta sig till morgondagens moderna kundservice. Representanter från Svenska Spel, Bilprovningen, Skatteverket, Mathem, Skistar, Nacka kommun och Collectum berättar hur de arbetar. Vi får också ta del av tankar och idéer kring det strategiska och praktiska arbetet för att ge kunderna service i toppklass.
Digitaliseringen är ett hett ämne som diskuteras livligt och under de två dagarna kommer vi få lyssna till hur den kommer påverka framtidens kundservice och dess medarbetare. Hur viktig kommer medarbetaren bli? Dessutom kommer du få ta del av två spännande paneler, där användningen av chatbots kommer diskutera och hur de kan förbättra interaktionen med kunderna samt hur viktig del människan fortfarande kommer ha. I den andra panelen kommer panelmedlemmarna diskutera hur man får med sig ledningen på tåget och hur viktigt det är att nå styrelserummet om man vill göra en effektiv förändring och förbättring som består och hela organisationen kan ta till sig och förstå.
Vi kommer också att ta oss an frågan om att möta kunderna i alla kanaler och vid alla tider – är det rätt väg att gå? Hur kan vi kontinuerligt förbättra kundupplevelsen? Vi kommer också att undersöka vikten av att ha kompetens kring känslor och behov i kundbemötandet och varför detta är så avgörande.
Denna konferens är en unik möjlighet att vara i framkant av framtidens kundservice. Anmäl dig nu och bli en del av den spännande resan mot att skapa kundupplevelser och kundservice för morgondagen. Välkommen till Stockholm i november!