valkommen

VÄLKOMMEN TILL FRAMTIDENS KUNDSERVICE & CONTACT CENTER!

Konferensen för dig som vill skapa en kundservice i världsklass och som sätter kunderna i fokus

Under två dagar i november får du chansen att lyssna till några av Sveriges främsta organisationer och hur de hantera dagens kundservice och hur de vill förflytta sig till morgondagens moderna kundservice.

Företrädare för olika organisationer kommer att berätta hur de tänker strategiskt och hur de i praktiken arbetar med att ge kunderna service i toppklass. Hur de arbetar proaktivt för att hjälpa kunderna innan frågor uppstår samt hur de med kundinsikter kan förbättra sitt arbete och förstå kunderna problem och frågeställningar. Den mix av olika plattformar och sätt att hjälpa kunderna påverkar branschen. Digitaliseringen påverka branschen mycket med det är viktigt att inte glömma bort människan.

Dessutom är det viktigt att få ledningen med på resan för att ge kunderna ännu bättre service. Under två dagarna får du möjlighet att lyssna till många praktikfall – OKQ8, Euro Accident, Gofido, ICA Banken, Hallon, Trygg Hansa, SBAB, Skatteverket och Linköpings kommun kommer alla och berättar och delar med sig av sina erfarenheter.

Så passa på att ta del av andras erfarenheter och lärdomar för att skapa en kundservice i världsklass. Anmäl dig redan i dag till årets viktigaste mötesplats inom Kundservice och Contact Center där du har möjlighet att umgås med kollegor i branschen, beslutsfattare och ledande experter.

Varmt välkommen i november!

NYHETER

program

PROGRAM

Vi presenterar stolt programmet för Framtidens Contact Center 2021!

talare

TALARE

Vi presenterar stolt talarlistan för Framtidens Kundservice & Contact Center 2021!

 

goran

Göran Sundin

Skatteverket

lena

Lena Buvlér

ICA Banken

martin

Martin Liabäck

Linköpings kommun

emma2

Emma Lundgren

Euro Accident

sponsorskap-utstallning

SPONSORSKAP & UTSTÄLLNING

Är du intresserad av sponsorskap/utställning på Framtidens Kundservice & Contact Center?
Här finns möjligheten att möta och nätverka med de mest initierade experterna i branschen.

För mer information, vänligen kontakta:
Robert Ahlqvist
+46 (0)8 587 662 68
robert.ahlqvist@insightevents.se

utstallare

SILVERSPONSORER 2021


Workz Sweden är serviceföretag för kundserviceutveckling. Företaget erbjuder tjänster inom två områden:

  • Personalförsörjning och bemanning för kundserviceavdelningar. Baserat på erfarenheter och analyser erbjuds personal som passar för yrket kundservice, idag och i framtiden.
  • Verksamhetsutveckling av strategier, organisation och metoder för kundserviceavdelningar, samt stöd till effektivisering och affärsutveckling. Tydliga koncept för att ta kundservice in i framtiden.

Workz är etablerade i hela Sverige med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Norrköping/Linköping.



Hello Ebbot AB är företaget bakom den intelligenta chatboten Ebbot. Med AI & Machine Learning som drivkraft kan Ebbot förstå över 20 språk, bolla flera samtalsämnen samtidigt, och använda sig av kraftfulla integrationer för att ta en kundserviceavdelning till nästa nivå. Ebbot ökar tillgängligheten till 24/7, är oändligt skalbar, och kan sömlöst skicka över dialoger till mänskliga agenter i vår kraftfulla chattklient när det behövs. Detta är framtiden för kundservice.



Inovia AI – skapar intelligens med AI & Big Data.
Inovia AI är ett av nordens ledande utvecklare av Big Data och AI-drivna kundstjänstlösningar. Företaget grundades 2012 och har ca 60 anställda i Stockholm och Göteborg.

Vår personal är vår största tillgång, handplockade från 20 länder med specialister såsom PhDs, i Machine Learning, MBAs, ingenjörer och dataforskare från toppuniversitet runt om i världen.

Inovia Customer Care – en virtuell assistent.
Vi släpper nu Inovia Customer Care, en AI-baserad modern virtuell assistent som hanterar kundtjänst helt omnikanal, dvs låter dina kunder nå dig i valfri kanal – via chatt, e-mail, sociala medier eller röstsamtal.

Inovia Customer Care är speciellt framtagen och tränad för att avlasta dagens E-handelsföretag och klarar 50 – 60% vanliga kundtjänstfrågor vid start. Efter installation kan du vidareträna assistenten via ett användarvänligt admin gränssnitt. Du kan också låta den hämta information från egna utvalda system som t.ex. e-handelsplattform, CRM-system, kunskapsdatabaser mm för att skräddarsy kunskaperna.

Röstigenkänning  – nu på svenska.
Voice 2 Text – en transkriberingsmotor som dokumenterar tal till text och gör materialet 100% sökbart, i realtid.

Med ytterligare funktioner såsom kognitiv tolkning, sammanfattning, meta tagging mm kan du träna den på domänspecifika data för att bli expert på just din bransch, era företagsprodukter eller tjänster.

Levereras som molnlösning eller för lokal installation.

Läs mer på www.inoviagroup.ai

Följ oss på Twitter @inovia_ai


synerity

SYNERITY – ER PARTNER FÖR BÄTTRE SERVICE- & SUPPORTLÖSNINGAR

Vi på Synerity är 100% fokuserade på att hjälpa våra kunder med lösningar inom Enterprise Service Management, Automation & Integration samt End-user Experience Management.

Vi tror på fokus och erbjuder ett noggrant urval av lösningar kombinerat med vår lokala kompetens och omfattande tjänsteutbud. Bland vårt urval av lösningar finner ni bl.a. Cherwell Service Management, Freshdesk/Freshservice och Nexthink.



Mer info inom kort.


UTSTÄLLARE 2021


Advania är en nordisk helhetsleverantör av IT-lösningar och skräddarsyr våra lösningar efter era behov. Idag måste det vara enkelt för kunden att komma i kontakt med sin leverantör vare sig de ringer, chattar eller använder sociala medier. Vi erbjuder en plattform som hanterar alla kanaler i samma system och tillhandahåller den antingen som molnbaserad eller genom private cloud. Allt för att ni på ett effektivt sätt ska kunna leverera en så bra service som möjligt.


anmalan

ANMÄLAN

Anmälan för Framtidens Kundservice & Contact Center 2020 är öppen!

Gå vidare med knappen nedan.

PRISER

Boka t.o.m 9/10: 7.990 kr
Boka t.o.m 23/10: 9.790 kr
Boka fr.o.m 24/10: 10.490 kr

kontakt

KONTAKT

Insight Events Sweden
Organisatör
+46 (0)8 587 662 00
info@insightevents.se

Jonas Karström
Projektledare
+46(0)8 587 662 66
jonas.karstrom@insightevents.se

Robert Ahlqvist
Utställning/sponsorskap
+46 (0)8 587 662 68
robert.ahlqvist@insightevents.se

Magnus Sjölander
Deltagarplats
+46 (0)8 587 662 14
magnus.sjolander@insightevents.se