valkommen

VÄLKOMMEN TILL FRAMTIDENS KUNDSERVICE & CONTACT CENTER!

Konferensen för dig som vill skapa en kundservice i världsklass med kunden i fokus.

Under två dagar får du chansen att lyssna till hur bolag arbetar med att förflyttas sig från gårdagens kundservice till ett modernt kundcenter. Årets konferens är uppbyggd kring tre fokusområden: digitalisering, människan och processen.

Digitaliseringen är ett uppmärksammat och viktigt område som stöper om hur organisationer har kontakt med kunden, skapar nya affärsmöjligheter och ställer nya krav. Men människan får inte glömmas bort – det är fortfarande en mycket viktig del av kundservice. Nöjda medarbetare skapar i sin tur nöjda kunder. Nya kraven kring kundmötet innebär också att ett nytt strategitänk behövs. Hur är organisationen uppbygg för att klara av de nya kraven och hur arbetar moderna företag med en tvärfunktionell organisation. Hur får man alla i organisationen att förstå och arbetar med kundserviceavdelningen för att ”verkligen” sätta kunden i fokus. Det är också av yttersta vikt att ledningen engagerar sig. Hur får man upp kundservice på agendan i ledningsrummen?

Under två dagarna får du möjlighet att lyssna till många praktikfall – hur olika företag har gjort och funderar kring framtiden kundservice och vad som krävs för att lyckas. Du får lyssna till företrädare från bland annat Nordea, Tele2, Svenska Spel, Skandiabanken och Lyko. Dessutom kommer två kommuner och berättar om sitt arbete. I Norrtälje hur man hanterade anstormningen av frågor och funderingar efter stormen Alfrida och i Södertälje kommun hur man tagit ett samlat grepp om digitaliseringen för att på bästa sätt använda digitaliseringens möjligheter. Även Polisen kommer och berättar om deras kontaktcenter med en mycket stor mängd olika ärenden.

Anmäl dig redan i dag till årets viktigaste mötesplats inom Kundservice och Contact Center där du har möjlighet att umgås med kollegor i branschen, beslutsfattare och ledande experter.

Varmt välkommen i november!

NYHETER

program

PROGRAM

Vi presenterar stolt 2019 års program!

talare

TALARE 2019

Vi presenterar stolt 2019 års talare!

helena

Helena Westin

Nordea

jonas

Jonas Blomér

Svenska Spel

joel

Joel Lundberg

Designit

cecilia

Cecilia Grinndal

Tele2

sponsorskap-utstallning

SPONSORSKAP & UTSTÄLLNING

Är du intresserad av sponsorskap/utställning på Framtidens Kundservice & Contact Center?
Här finns möjligheten att möta och nätverka med de mest initierade experterna i branschen.

För mer information, vänligen kontakta:
Robert Ahlqvist
+46 (0)8 587 662 68
robert.ahlqvist@insightevents.se

utstallare

SILVERSPONSORER 2019


Vi erbjuder konsultuppdrag inom kundbemötande, kommunikation, retorik och coachande ledarskap. Sedan 1997 har vi rest runt i Sverige och hjälpt våra kunder att utveckla sin externa och interna kommunikation, och än idag tycker vi att det är det roligaste uppdraget som finns. Vi genomför bland annat analyser, utbildningsdagar och coachingpass där vi träffar medarbetare, teamledare, chefer och ledningsgrupper. Vi utmanar gamla och träna in nya vanor för en framgångsrik kunddriven verksamhet.



H1 Communication är ett nordiskt Contact Center som erbjuder outsourcing av kundservice, teknisk support och svarsservice. Alla tjänster erbjuds på samtliga nordiska språk dygnet runt, året om. Med ISO certifieringar i 9001/14001 och 27001 för informationssäkerhet tillsammans med HAPPY-filosofin, en erkänd filosofi för glada medarbetare, erbjuder H1 outsourcad kundservice som skapar förtroende och trygghet.



Mer info inom kort!



Inovia AI – skapar intelligens med AI & Big Data.
Inovia AI är ett av nordens ledande utvecklare av Big Data och AI-drivna kundstjänstlösningar. Företaget grundades 2012 och har ca 60 anställda i Stockholm och Göteborg.

Vår personal är vår största tillgång, handplockade från 20 länder med specialister såsom PhDs, i Machine Learning, MBAs, ingenjörer och dataforskare från toppuniversitet runt om i världen.

Inovia Customer Care – en virtuell assistent.
Vi släpper nu Inovia Customer Care, en AI-baserad modern virtuell assistent som hanterar kundtjänst helt omnikanal, dvs låter dina kunder nå dig i valfri kanal – via chatt, e-mail, sociala medier eller röstsamtal.

Inovia Customer Care är speciellt framtagen och tränad för att avlasta dagens E-handelsföretag och klarar 50 – 60% vanliga kundtjänstfrågor vid start. Efter installation kan du vidareträna assistenten via ett användarvänligt admin gränssnitt. Du kan också låta den hämta information från egna utvalda system som t.ex. e-handelsplattform, CRM-system, kunskapsdatabaser mm för att skräddarsy kunskaperna.

Röstigenkänning  – nu på svenska.
Voice 2 Text – en transkriberingsmotor som dokumenterar tal till text och gör materialet 100% sökbart, i realtid.

Med ytterligare funktioner såsom kognitiv tolkning, sammanfattning, meta tagging mm kan du träna den på domänspecifika data för att bli expert på just din bransch, era företagsprodukter eller tjänster.

Levereras som molnlösning eller för lokal installation.

Läs mer på www.inoviagroup.ai

Följ oss på Twitter @inovia_ai


UTSTÄLLARE 2019


Vi på Soluno levererar telefonilösningar i molnet så att företag kan bemöta sina kunder så proffsigt som möjligt med den senaste tekniken inom telekom. Växeltjänster, operatörsavtal
och hårdvara på ett och samma ställe. Med vår teknik och kompetens byggs relationer, samverkan och förståelse. Vår växel är en av de mest avancerade på marknaden, och dessutom helt operatörsoberoende.



Advania är en nordisk helhetsleverantör av IT-lösningar och skräddarsyr våra lösningar efter era behov. Idag måste det vara enkelt för kunden att komma i kontakt med sin leverantör vare sig de ringer, chattar eller använder sociala medier. Vi erbjuder en plattform som hanterar alla kanaler i samma system och tillhandahåller den antingen som molnbaserad eller genom private cloud. Allt för att ni på ett effektivt sätt ska kunna leverera en så bra service som möjligt.




Softronic erbjuder ett brett utbud av IT- och managementtjänster med ett helhetsansvar för kundens behov. Vi kallar det IT-partnerskap.
Vi har gedigen kompetens av att implementera ”Conversational AI” (AI-chatbot) och Robot Process Automation (RPA).
Exempelvis har fem av Sveriges största a-kassor, Södertälje Kommun samt Skatteverket valt Softronic som leverantör för att förbättra servicen för medlemmar och medborgare.

Våra kunder finns framförallt inom offentlig sektor, e-hälsa samt medlemsorganisationer.
Softronic har vuxit från fem anställda 1984 till ca 450 anställda och är sedan 1998 noterat på Stockholmsbörsen. För mer information, besök www.softronic.se



Mer info inom kort.


anmalan

ANMÄLAN

Anmälan för Framtidens Kundservice & Contact Center 2019 är öppen!

PRISER
Boka t.o.m 25/10: 9.790 kr
Boka fr.o.m 26/10: 10.490 kr

kontakt

KONTAKT

Insight Events Sweden
Organisatör
+46 (0)8 587 662 00
info@insightevents.se

Jonas Karström
Projektledare
+46(0)8 587 662 66
jonas.karstrom@insightevents.se

Robert Ahlqvist
Utställning/sponsorskap
+46 (0)8 587 662 68
robert.ahlqvist@insightevents.se

Magnus Sjölander
Deltagarplats
+46 (0)8 587 662 14
magnus.sjolander@insightevents.se