VÄLKOMMEN TILL CONTACT CENTER 2025

Så skapar du en modern proaktiv kundservice i en tekniskt driven arbetsmiljö

Hur kommer framtidens kundservice se ut? Är den både förebyggande och preventiv där människan och AI fungerar i harmoni med varandra? Digitaliseringen är en kraft som förändrar allt, varje dag, dygnet runt. Våra arbets- och privatliv anpassar sig ständigt till nya digitala lösningar och verktyg. För att möta dessa förändringar blir kundsupporten extremt viktig för att hantera både avancerade system och erbjuda snabb och effektiv support när problem uppstår.

Vi är just nu inne i en mycket spännande utvecklingsfas när det gäller service och support. Både när det gäller hur vi hanterar den nya tekniken men också hur vi agerar i detta nya landskap med våra kompetenser och ledarskapet. Hur skapar du förutsättningar för medarbetarna att kunna möta kunden på bästa tänkbara sätt samtidigt som du skapar en kundservice där medarbetarna utvecklas i samklang med den snabba tekniska utvecklingen?

• En vidareutvecklad mötes-och kunskapsplats för dig som har ansvar för kundservice, kundsupport och Customer Experience
• 2 fullspäckade dagar med know-how och best practice från hela branschen
• Inspireras av vår speciellt inbjudna talare från England Linda Moir som har lång erfarenhet av kundservice som Head of Customer Service på Virgin Atlantic & Head of Events Services på London Olympic 2012
• Välrenommerade talare och praktikfall som valts ut utifrån dagens och framtidens behov inom kundservice och kundsupport
• Utmärkta möjligheter att utbyta erfarenheter och nätverka med branschkollegor från hela landet

Se till att bli en del av den spännande resan mot att skapa kundupplevelser och kundservice för morgondagen. Passa på att ta del av andras erfarenheter och lärdomar och säkra din plats redan idag till bästa pris. Glöm inte att anmäla dig till konferensmiddagen som avslutar den första dagen.

Varmt välkommen till Stockholm i november!

Stefan Broman

Team Leader & Senior Projektledare
Insight Events Sweden

Att gå från att leverera ett svar till att leverera en kundupplevelse

Två paneler och tillfälle till interaktiv session

Utökad målgrupp – kundservice som reaktiv eller proaktiv

Går det att förena AI och kundupplevelse?

Att nyttja organisationens kompetens för att lösa kundens problem

Effektiv kundupplevelse – att få med företagsledningen

I digitaliseringens spår – glöm inte bort människan, medarbetaren och kunden

Att inleda en förändringsresa – vad är viktigt att tänka på?

skapa kundservice och kundupplevelse i världsklass!

FKCC

BLAND TALARNA

2025

Linda Moir

Linda Moir

Former Head of Customer Service, Virgin Atlantic & Head of Events Services

London Olympic 2012

Zacharias Elinder

Zacharias Elinder

CRM Strategist, CRM & Loyalty

Strawberry

Frida Almgren

Frida Almgren

VD & grundare

Frida Almgren Communication

sponsring
sponsring & utställning

Är du intresserad av sponsorskap och utställning?

Framtidens kundservice & contact center samlar branschens experter! Här har ni möjlighet att personligen möta potentiella kunder, knyta nya affärskontakter och samtidigt förstärka ert företags position inom branschen. För information och kostnadsförslag – välkommen att kontakta:


Tfn: +46 (0)8 587 662 77

E-post: roland.behrendt@insightevents.se
sponsring

SILVERSPONSOR

anmalan

ANMÄLAN

2025

PRISLISTA (priserna är exkl.moms)Boka t.o.m 20/9Boka t.o.m 1/11Boka fr.o.m 2/11
Konferens8.490 kr9.990 kr10.990 kr
Middag945 kr945 kr945 kr
anmalan
anmalan

FÅ VÅRT NYHETSBREV

Bli först med de senaste nyheterna!

Namn
E-post(Obligatoriskt)

anmalan