valkommen

FRAMTIDENS KUNDSERVICE & CONTACT CENTER 2023

Konferensen för dig som vill skapa kundservice och kundupplevelse i världsklass – och sätter kunden i fokus!

Under två dagar i november får du chansen att lyssna till talare från några av Sveriges främsta organisationer och hur de hanterar dagens kundservice och hur de vill förflytta sig till morgondagens moderna kundservice. Representanter från Svenska Spel, Bilprovningen, Skatteverket, Mathem, Skistar, Nacka kommun och Collectum berättar hur de arbetar. Vi får också ta del av tankar och idéer kring det strategiska och praktiska arbete för att ge kunderna service i toppklass.

Digitaliseringen är ett hett ämne som diskuteras livligt och under de två dagarna kommer vi få lyssna till hur den kommer påverka framtidens kundservice och dess medarbetare. Hur viktig kommer medarbetaren bli?

Dessutom kommer du få ta del av två spännande paneler, där användningen av chatbots kommer diskutera och hur de kan förbättra interaktionen med kunderna samt hur viktig del människan fortfarande kommer ha. I den andra panelen kommer panelmedlemmarna diskutera hur man får med sig ledningen på tåget och hur viktigt det är att nå styrelserummet om man vill göra en effektiv förändring och förbättring som består och hela organisationen kan ta till sig och förstå.

Vi kommer också att ta oss an frågan om att möta kunderna i alla kanaler och vid alla tider – är det rätt väg att gå? Hur kan vi kontinuerligt förbättra kundupplevelsen? Vi kommer också att undersöka vikten av att ha kompetens kring känslor och behov i kundbemötandet och varför detta är så avgörande.

Denna konferens är en unik möjlighet att vara i framkant av framtidens kundservice. Anmäl dig nu och bli en del av den spännande resan mot att skapa kundupplevelser och kundservice för morgondagen.

Varmt välkommen till Stockholm i november!

Jonas Karström
Projektledare
Insight Events Sweden
Tfn: 08-587 662 66
E-post: jonas.karstrom@insightevents.se

NYHETER

program

PROGRAM

Vi presenterar stolt programmet för 2023

talare

TALARE

Vi presenterar stolt talarlistan för Framtidens Kundservice & Contact Center 2023!

 

therese liljebäck

Therese Liljebäck

Svenska Spel

dan nordell

Dan Nordell

Skatteverket

fia engström

Fia Engström

Mathem

annmarie palm

Annmarie Palm

Nacka kommun

victoria frelin

Victoria Frelin

Collectum

sponsorskap-utstallning

SPONSORSKAP & UTSTÄLLNING

Är du intresserad av sponsorskap/utställning på Framtidens Kundservice & Contact Center?
Här finns möjligheten att möta och nätverka med de mest initierade experterna i branschen.

För mer information, vänligen kontakta:
Roland Behrendt
+46 70 862 73 80
roland.behrendt@insightevents.se

utstallare

GULDSPONSOR 2023


TM Group är en ledande återförsäljare och systemintegratör av kundtjänstlösningar i Norden. Vi arbetar med partners över hela världen för att ge nordiska kontaktcenter några av de bästa verktygen som finns på marknaden. Vi kan visa dig fördelarna och guida dig genom automatisering, interaction analytics, WFM, AI-powered agent assist, och alla former av inspelning. Vi har några av de största bankerna i Norden som kunder och vi är experter på att implementera IT-system i mycket kritiska miljöer. Med kontor och personal i Sverige, Danmark och Finland står vi redo att hjälpa till.


SILVERSPONSORER 2023


Brilliant tar kund- och medarbetarrelationer till nästa nivå genom automatiserade rekommendationer och ett helhetsperspektiv av situationen. Vi mäter inte bara medarbetarnas engagemang och kundernas upplevelse av varumärket – utan gör skillnad i förändringsarbetet och hjälper organisationer och ledare att bli bättre.



Värdefulla samtal börjar med Capturi

Som skandinaviens största plattform inom samtalsanalys hjälper vi kundserviceavdelningar med att omvandla deras telefonsamtal till värde. Samtalsanalyserna kan bla. användas till att skapa goda dialoger, fasthålla kunder och optimera driften i er kundservice.

Vår samtalsanalys är er möjlighet för att uppbygga era interna kompetenser. Det hjälper er bla. till att få fler nöjda kunder, färre återsamtal och kortare samtal.

Med utgångspunkt i er data från samtalsanalysen, brinner vi för att förvandla ert mål till handgripliga resultater och vi är med er på resan från målsättning till konkret värdeskapande.



Ebbot erbjuder en användarvänlig plattform som gör det lätt att skapa fantastiska kundupplevelser online.Genom att erbjuda lösningar inom både livechatt och chatbot ger Ebbot sina kunder möjligheten att erbjuda samma personliga service online som i person. Samtidigt effektiviserar Ebbot företagens verksamhet genom att automatisera manuellt arbete – utan att tumma på kundnöjdheten. Ebbot har nu också blivit första företaget i Sverige som tagit fram sin egen generativa AI-modell – skräddarsydd för kundsupport. Idag har Ebbot över 150 kunder och plattformen används av flera stora svenska aktörer som Rusta, NetOnNet, Nelly.com, Bubbleroom, och ett flertal energibolag och kommuner. För att lära dig mer om Ebbot, besök gärna ebbot.com



Freshworks grundades 2010 med affärsidén att tillhandahålla bättre programvara till företag och organisationer – programvara som är klar att användas direkt, lätt att installera och använda och som kräver minimalt med anpassningar. En av flera framgångsfaktorer hos företaget är deras fokus på design, enkelhet, användarvänlighet och användarupplevelse.  Idag är man en av marknadens ledande leverantörer av moderna SaaS-lösningar som löser ett flertal komplexa affärsproblem för företag oavsett storlek. Till skillnad från äldre programvara skapar Freshworks teknik som fungerar för alla, vilket gör det enkelt för IT, kundservice, försäljning, marknadsförare och HR att göra sitt jobb och glädja sina kunder. Över 50 000 företag i mer än 120 länder runt om i världen använder idag Freshworks produkter som inkluderar Freshdesk, Freshservice, Freshsales, Freshteam, Freshchat och Freshmarketer.



Front AI – a forerunner in customer service automation – specializes in Conversational AI-based Service Bots that fluently understand natural language. The company provides cutting-edge solutions that help streamline customer service by automating customer queries as well as back-office routine work. Front AI’s Service Bots empower organizations to leverage high-quality automated customer self-service around the clock, fluently in all Nordic languages. The company operates in the Nordics, and its head office is located in Helsinki.



Kindly.ai är ett tech-bolag som specialiserar sig på utvecklingen av artificiell intelligens och automatiseringslösningar för kundservice och kommunikation. Företaget erbjuder en plattform som kombinerar avancerad maskininlärningsteknik och naturlig NLP för att förbättra kundupplevelsen och effektiviteten i kundserviceprocesser.

Kindly är en av Europas ledande chatbotleverantörer med kontor i Stockholm och huvudkontor i Oslo. Det som utmärker Kindly och uppskattas av kunderna är dess användarvänlighet, effektiva underhållsarbete samt dedikerade kunduppföljning.

Bland kunderna finns: Blocket, Filmstaden, Norwegian Air, RevolutionRace, Södertälje kommun, Hertz, Bookbeat och Kahoot. För att lära dig mer om Kindly, besök gärna kindly.ai.



Puzzel är den ledande europeiska leverantören av lösningar för kontaktcenter i molnet. Varje dag använder mer än 1100 organisationer i 40 länder vår programvara när de levererar smarta kundupplevelser genom att förena styrkan i balansen mellan människa och teknik för att betjäna kunder med empati på ett ändamålsenligt och effektivt sätt. Puzzel-plattformen gör det möjligt för organisationer att skapa minnesvärda resor för sina kunder med en blandning av servicekanaler för personlig betjäning och för självbetjäning som ger människor friheten att välja när, var och hur de ska få hjälp. Artificiell intelligens utnyttjas vid varje kontaktpunkt för att automatisera uppgifter, ge insikter och leverera personlig service och support. Med mer än 20 års erfarenhet i branschen är Puzzel den CCaaS-leverantör som organisationer litar på när varje ögonblick är viktigt.



Synerity är det självklara valet av partner när det gäller marknadens ledande service- och supportlösningar, och förstår kundernas utmaningar inom såväl Enterprise Service Management, Process Automation och Employee Experience Management. Vi har förmågan att hitta rätt lösning för varje enskild kund, och våra dedikerade och engagerade medarbetare innehar mångårig erfarenhet och kompetens vad gäller såväl teknik som verksamhetsförståelse. I kombination med vår erfarenhet och kompetens baserar vi vårt erbjudande på lösningar som såväl vi själva som ledande analytiker som Gartner och Forrester anser ha en stark marknadsposition och goda framtidsutsikter. Bland dessa återfinns framgångsrika aktörer som Freshworks, Zendesk, Cherwell, Efecte och 4me. Vi vänder oss primärt till företag och organisationer som precis som oss vill lite mer, ställer lite högre kvalitetskrav och vill ha nöjdare IT-användare.



Workz Sweden är serviceföretag för kundserviceutveckling. Företaget erbjuder tjänster inom två områden:

  • Personalförsörjning och bemanning för kundserviceavdelningar. Baserat på erfarenheter och analyser erbjuds personal som passar för yrket kundservice, idag och i framtiden.
  • Verksamhetsutveckling av strategier, organisation och metoder för kundserviceavdelningar, samt stöd till effektivisering och affärsutveckling. Tydliga koncept för att ta kundservice in i framtiden.

Workz är etablerade i hela Sverige med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Norrköping/Linköping.



Zendesk är ett tjänstefokuserat CRM-företag som utvecklar programvara som syftar till att förbättra kundrelationer. Företaget grundades i Köpenhamn 2007, och sedan dess har vi vuxit ut till att bli en global aktör med närmre 6000 medarbetare. Zendesk är en helhetslösning som integrerar samtliga kontaktkanaler vare sig det är telefon, chatt, e-post, sms eller sociala medier, ihop med statistik, självbetjäning och sälj. Allt integrerat på samma plattform och med möjlighet att skala upp i takt med att ert företag växer. Vår kundserviceprogramvara används idag av mer än 100 000 kunder fördelat över 160 länder.  


UTSTÄLLARE 2023


Effektivitet och kundnöjdhet i perfekt harmoni
Vårt automatiserade kontaktcenter revolutionerar interaktionen med kund.
Enkelt, Snabbt, och Smidigt – Alla Kommunikationskanaler samlade i ett ärende och i en kronologisk kommunikationstråd i ett användarvänligt gränssnitt.
Maximera dina medarbetares fulla potential med Customer first användarvänliga kontaktcenterplattform.
Customer First säkerställer en kunddialog utan missade återkopplingar.



Vad skulle det vara värt för er att få handlingskraftiga insikter från alla era kundkontakter? Med samtalsanalys analyserar Voxo alla inkommande och utgående konversationer som telefonsamtal, mail och chattar. Vi stöttar kundservice och försäljning där all kundkontakt sker och genererar insikter som blir underlag för att driva förändring i hela organisationen.


anmalan

ANMÄLAN

Anmälan för Framtidens Kundservice & Contact Center 2023 är öppen!

Gå vidare med knappen nedan.

PRISLISTA (priserna är exkl.moms)Boka fr.o.m 28/10
Konferens10.990 kr
kontakt

KONTAKT

Insight Events Sweden
Organisatör
+46 (0)8 587 662 00
info@insightevents.se

Jonas Karström
Projektledare
+46(0)8 587 662 66
jonas.karstrom@insightevents.se

Roland Behrendt
Utställning/sponsorskap
+46 70 862 73 80
roland.behrendt@insightevents.se

Magnus Sjölander
Deltagarplats
+46 (0)8 587 662 14
magnus.sjolander@insightevents.se