FRAMTIDENS KUNDSERVICE & CONTACT CENTER

9-10 NOVEMBER 2022 | STOCKHOLM
ANMÄLAN PROGRAM
valkommen

VÄLKOMMEN TILL FRAMTIDENS KUNDSERVICE & CONTACT CENTER!

Konferensen för dig som vill skapa en kundservice i världsklass och som sätter kunderna i fokus

Det här är konferensen för dig som arbetar med kundservice och att sätta kunden i fokus. Under två dagar i oktober får du chansen att lyssna till några av Sveriges främsta organisationer och hur de hantera dagens kundservice och hur de vill förflytta sig till morgondagens moderna kundservice.

Företrädare för olika organisationer kommer att berätta deras strategiska och praktiska arbete för att ge kunderna service i toppklass. Hur de arbetar proaktivt för att hjälpa kunderna innan frågor uppstår samt hur de med kundinsikter kan förbättra sitt arbete. Det senaste året med bland annat Corona har inneburit nya utmaningar och prövningar – men också möjligheter och insikter för hur ett framtida kundservicecenter kan se ut och drivas. Från Tre kommer Silvia Bakir och berättar hur det arbetat de senaste åren och hur det varit att leda medarbetare och hjälpa kunder med kundservice på distans.

Digitaliseringen påverka branschen mycket med det är viktigt att inte glömma bort människan och medarbetarna – det kommer diskuteras bland annat i en paneldebatt med företrädare från stora som små organisationer.

En viktig parameter är är hur man får med sig ledningen på en förändringsresa för att ge kunderna ännu bättre service. Bland annat de kommer vd Annika Saramires från ”nyetablerade” Gofido berätta om tillsammans med kundservicechef från samma företag.

Under två dagarna får du möjlighet att lyssna till många andra praktikfall som Euro Accident, ICA Banken, Hallon, Trygg Hansa, SBAB, Skatteverket, och Linköpings kommun som alla kommer och berättar samt delar med sig av sina erfarenheter.

Så passa på att ta del av andras erfarenheter och lärdomar för att skapa en kundservice i världsklass. Boka din plats på årets viktigaste event redan nu!

Varmt välkommen!

NYHETER

program

PROGRAM

Programmet för 2022 är inte färdigt ännu, men ta gärna del av förra årets program

talare

TALARE

2022 års talare kommer snart!

Vi presenterar stolt talarlistan för Framtidens Kundservice & Contact Center 2021!

 

goran

Göran Sundin

Skatteverket

silvia

Silvia Bakir

Tre

emma2

Emma Lundgren

Euro Accident

sponsorskap-utstallning

SPONSORSKAP & UTSTÄLLNING

Är du intresserad av sponsorskap/utställning på Framtidens Kundservice & Contact Center?
Här finns möjligheten att möta och nätverka med de mest initierade experterna i branschen.

För mer information, vänligen kontakta:
Roland Behrendt
+46 70 862 73 80
roland.behrendt@insightevents.se

utstallare

GULDSPONSORER 2022


TM Group är en ledande återförsäljare och systemintegratör av kundtjänstlösningar i Norden. Vi arbetar med partners över hela världen för att ge nordiska kontaktcenter några av de bästa verktygen som finns på marknaden. Vi kan visa dig fördelarna och guida dig genom automatisering, interaction analytics, WFM, AI-powered agent assist, och alla former av inspelning. Vi har några av de största bankerna i Norden som kunder och vi är experter på att implementera IT-system i mycket kritiska miljöer. Med kontor och personal i Sverige, Danmark och Finland står vi redo att hjälpa till.


SILVERSPONSORER 2022

capturi

Värdefulla samtal börjar med Capturi

Som skandinaviens största plattform inom samtalsanalys hjälper vi kundserviceavdelningar med att omvandla deras telefonsamtal till värde. Samtalsanalyserna kan bla. användas till att skapa goda dialoger, fasthålla kunder och optimera driften i er kundservice.

Vår samtalsanalys är er möjlighet för att uppbygga era interna kompetenser. Det hjälper er bla. till att få fler nöjda kunder, färre återsamtal och kortare samtal.

Med utgångspunkt i er data från samtalsanalysen, brinner vi för att förvandla ert mål till handgripliga resultater och vi är med er på resan från målsättning till konkret värdeskapande.


ebbot

Hello Ebbot AB är företaget bakom den intelligenta chatboten Ebbot. Med AI & Machine Learning som drivkraft kan Ebbot förstå över 20 språk, bolla flera samtalsämnen samtidigt, och använda sig av kraftfulla integrationer för att ta en kundserviceavdelning till nästa nivå. Ebbot ökar tillgängligheten till 24/7, är oändligt skalbar, och kan sömlöst skicka över dialoger till mänskliga agenter i vår kraftfulla chattklient när det behövs. Detta är framtiden för kundservice.


freshworks

Mer info inom kort.


fronailogo

Front AI – a forerunner in customer service automation – specializes in Conversational AI-based Service Bots that fluently understand natural language. The company provides cutting-edge solutions that help streamline customer service by automating customer queries as well as back-office routine work. Front AI’s Service Bots empower organizations to leverage high-quality automated customer self-service around the clock, fluently in all Nordic languages. The company operates in the Nordics, and its head office is located in Helsinki


kundo

Sedan starten 2010 har vårt mål varit att erbjuda ett verktyg som ger din organisation bättre möjlighet att lyckas med er kundservice i digitala kanaler. Vi vill möta de allt högre förväntningar på transparens och tillgänglighet som kunder har idag. Vår mission är att göra kundservice till hjärtat i er organisation genom effektiv service, gladare kunder och ökade affärsinsikter. Vi ser inte kundservice som en nödvändig kostnad, utan som en investering i marknadsföring och affärsutveckling.


puzzel

Puzzel är den ledande europeiska leverantören av lösningar för kontaktcenter i molnet. Varje dag använder mer än 1100 organisationer i 40 länder vår programvara när de levererar smarta kundupplevelser genom att förena styrkan i balansen mellan människa och teknik för att betjäna kunder med empati på ett ändamålsenligt och effektivt sätt. Puzzel-plattformen gör det möjligt för organisationer att skapa minnesvärda resor för sina kunder med en blandning av servicekanaler för personlig betjäning och för självbetjäning som ger människor friheten att välja när, var och hur de ska få hjälp. Artificiell intelligens utnyttjas vid varje kontaktpunkt för att automatisera uppgifter, ge insikter och leverera personlig service och support. Med mer än 20 års erfarenhet i branschen är Puzzel den CCaaS-leverantör som organisationer litar på när varje ögonblick är viktigt.

 


synerity

SYNERITY – ER PARTNER FÖR BÄTTRE SERVICE- & SUPPORTLÖSNINGAR

Vi på Synerity är 100% fokuserade på att hjälpa våra kunder med lösningar inom Enterprise Service Management, Automation & Integration samt End-user Experience Management.

Vi tror på fokus och erbjuder ett noggrant urval av lösningar kombinerat med vår lokala kompetens och omfattande tjänsteutbud. Bland vårt urval av lösningar finner ni bl.a. Cherwell Service Management, Freshdesk/Freshservice och Nexthink.


workz

Workz Sweden är serviceföretag för kundserviceutveckling. Företaget erbjuder tjänster inom två områden:

  • Personalförsörjning och bemanning för kundserviceavdelningar. Baserat på erfarenheter och analyser erbjuds personal som passar för yrket kundservice, idag och i framtiden.
  • Verksamhetsutveckling av strategier, organisation och metoder för kundserviceavdelningar, samt stöd till effektivisering och affärsutveckling. Tydliga koncept för att ta kundservice in i framtiden.

Workz är etablerade i hela Sverige med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Norrköping/Linköping.


UTSTÄLLARE 2022


På Welingo tror vi starkt på att där människor finns är behovet av god kommunikation ständigt närvarande. Vi arbetar med förändringsledning inriktat på kommunikation mellan människor. I våra konsultuppdrag för vi människor närmare sina mål, oavsett om målet är effektivare kommunikation inom teamet, bättre resultat i kundnöjdhetsundersökningar eller tydligare ledarskap.



Företag väljer Kindly som en innovativ och pålitlig partner för att bygga exceptionella kundupplevelser på plats som ökar onlineförsäljningen och förbättrar kundnöjdheten. Kunder uppskattar Kindlys implementeringstjänster och beslutsamhet att tillhandahålla engagerad och dedikerad kundsupport för alla relaterade behov.

Kindly har sitt huvudkontor i Oslo och hjälper företag att förvandla alla möten, med hjälp av valfri kanal och i alla skeden av köpresan till en förstklassig kundupplevelse som gör det möjligt för kunder att omedelbart få rätt svar på sina frågor.

Bland kunderna finns RevolutionRace, Happy Socks, Xplora, Jotun, Norwegian, Helly Hansen, Varner, Elgiganten, Conrad Electronic, Schibsted, Kahoot!, Adecco, Tidal och dussintals andra företag. För att lära dig mer om vänligen, vänligen besök kindly.ai


anmalan

ANMÄLAN

Anmälan för Framtidens Kundservice & Contact Center 2022 är öppen!

Gå vidare med knappen nedan.

PRISLISTA (priserna är exkl.moms)Boka t.o.m 1/10Boka t.o.m 28/10Boka fr.o.m 29/10
Konferens7.990 kr9.790 kr10.490 kr
kontakt

KONTAKT

Insight Events Sweden
Organisatör
+46 (0)8 587 662 00
info@insightevents.se

Jonas Karström
Projektledare
+46(0)8 587 662 66
jonas.karstrom@insightevents.se

Roland Behrendt
Utställning/sponsorskap
+46 70 862 73 80
roland.behrendt@insightevents.se

Magnus Sjölander
Deltagarplats
+46 (0)8 587 662 14
magnus.sjolander@insightevents.se