FRAMTIDENS KUNDSERVICE & CONTACT CENTER

25-26 OKTOBER 2021 | STOCKHOLM & DIGITALT
ANMÄLAN PROGRAM
valkommen

VÄLKOMMEN TILL FRAMTIDENS KUNDSERVICE & CONTACT CENTER!

Konferensen för dig som vill skapa en kundservice i världsklass och som sätter kunderna i fokus

Det här är konferensen för dig som arbetar med kundservice och att sätta kunden i fokus. Under två dagar i oktober får du chansen att lyssna till några av Sveriges främsta organisationer och hur de hantera dagens kundservice och hur de vill förflytta sig till morgondagens moderna kundservice.

Företrädare för olika organisationer kommer att berätta deras strategiska och praktiska arbete för att ge kunderna service i toppklass. Hur de arbetar proaktivt för att hjälpa kunderna innan frågor uppstår samt hur de med kundinsikter kan förbättra sitt arbete. Det senaste året med bland annat Corona har inneburit nya utmaningar och prövningar – men också möjligheter och insikter för hur ett framtida kundservicecenter kan se ut och drivas. Från Tre kommer Silvia Bakir och berättar hur det arbetat de senaste åren och hur det varit att leda medarbetare och hjälpa kunder med kundservice på distans.

Digitaliseringen påverka branschen mycket med det är viktigt att inte glömma bort människan och medarbetarna – det kommer diskuteras bland annat i en paneldebatt med företrädare från stora som små organisationer.

En viktig parameter är är hur man får med sig ledningen på en förändringsresa för att ge kunderna ännu bättre service. Bland annat de kommer vd Annika Saramires från ”nyetablerade” Gofido berätta om tillsammans med kundservicechef från samma företag.

Under två dagarna får du möjlighet att lyssna till många andra praktikfall som Euro Accident, ICA Banken, Hallon, Trygg Hansa, SBAB, Skatteverket, och Linköpings kommun som alla kommer och berättar samt delar med sig av sina erfarenheter.

Så passa på att ta del av andras erfarenheter och lärdomar för att skapa en kundservice i världsklass. Boka din plats på årets viktigaste event redan nu!

Varmt välkommen!

NYHETER

program

PROGRAM

Vi presenterar stolt programmet för Framtidens Contact Center 2021!

talare

TALARE

Vi presenterar stolt talarlistan för Framtidens Kundservice & Contact Center 2021!

 

goran

Göran Sundin

Skatteverket

silvia

Silvia Bakir

Tre

nils

Nils Ahlman

Hallon

emma2

Emma Lundgren

Euro Accident

sponsorskap-utstallning

SPONSORSKAP & UTSTÄLLNING

Är du intresserad av sponsorskap/utställning på Framtidens Kundservice & Contact Center?
Här finns möjligheten att möta och nätverka med de mest initierade experterna i branschen.

För mer information, vänligen kontakta:
Roland Behrendt
+46 70 862 73 80
roland.behrendt@insightevents.se

utstallare

GULDSPONSOR 2021

nice-logo

NICE is the world’s leading provider of both cloud and on-premises enterprise software solutions that empower organizations to transform their customers and workforce experiences based on advanced analytics of structured and unstructured data.


SILVERSPONSORER 2021

workz

Workz Sweden är serviceföretag för kundserviceutveckling. Företaget erbjuder tjänster inom två områden:

  • Personalförsörjning och bemanning för kundserviceavdelningar. Baserat på erfarenheter och analyser erbjuds personal som passar för yrket kundservice, idag och i framtiden.
  • Verksamhetsutveckling av strategier, organisation och metoder för kundserviceavdelningar, samt stöd till effektivisering och affärsutveckling. Tydliga koncept för att ta kundservice in i framtiden.

Workz är etablerade i hela Sverige med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Norrköping/Linköping.


ebbot

Hello Ebbot AB är företaget bakom den intelligenta chatboten Ebbot. Med AI & Machine Learning som drivkraft kan Ebbot förstå över 20 språk, bolla flera samtalsämnen samtidigt, och använda sig av kraftfulla integrationer för att ta en kundserviceavdelning till nästa nivå. Ebbot ökar tillgängligheten till 24/7, är oändligt skalbar, och kan sömlöst skicka över dialoger till mänskliga agenter i vår kraftfulla chattklient när det behövs. Detta är framtiden för kundservice.


synerity

SYNERITY – ER PARTNER FÖR BÄTTRE SERVICE- & SUPPORTLÖSNINGAR

Vi på Synerity är 100% fokuserade på att hjälpa våra kunder med lösningar inom Enterprise Service Management, Automation & Integration samt End-user Experience Management.

Vi tror på fokus och erbjuder ett noggrant urval av lösningar kombinerat med vår lokala kompetens och omfattande tjänsteutbud. Bland vårt urval av lösningar finner ni bl.a. Cherwell Service Management, Freshdesk/Freshservice och Nexthink.


freshworks

Mer info inom kort.


telavox

All er företagskommunikation i en enda enkel plattform

På Telavox tycker vi att saker och ting ska var lättanvända. Det var så vi startade vår resa för nästan 20 år sedan, och enkelhet har alltid varit vår ledstjärna.

Telavox är en ledande kommunikationsplattform för entreprenörsdrivna startups, globala jättar och allt däremellan. Oavsett om det handlar om telefoni, växel, videokonferens eller kontaktcenter, så levererar vi en smart och effektiv lösning med vår molnbaserade växeltjänst.


UTSTÄLLARE 2021

advania

Advania är en nordisk helhetsleverantör av IT-lösningar och skräddarsyr våra lösningar efter era behov. Idag måste det vara enkelt för kunden att komma i kontakt med sin leverantör vare sig de ringer, chattar eller använder sociala medier. Vi erbjuder en plattform som hanterar alla kanaler i samma system och tillhandahåller den antingen som molnbaserad eller genom private cloud. Allt för att ni på ett effektivt sätt ska kunna leverera en så bra service som möjligt.


boost_ai

Boost.ai specializes in enterprise-grade conversational artificial intelligence (AI). The world’s most user-friendly conversational AI platform, which is used by companies like Telenor and DNB, empowers enterprises to automate and scale customer service and internal support channels. Boost.ai is headquartered in Stavanger with satellite offices in Santa Monica (US), Oslo and Stockholm.


front_ai

Front AI – a forerunner in customer service automation – specializes in Conversational AI-based Service Bots that fluently understand natural language. The company provides cutting-edge solutions that help streamline customer service by automating customer queries as well as back-office routine work. Front AI’s Service Bots empower organizations to leverage high-quality automated customer self-service around the clock, fluently in all Nordic languages. The company operates in the Nordics, and its head office is located in Helsinki


indicate-me-logo

Indicate me is a SaaS solution that drives customer service performance with the help of boosting agent engagement and visualization of valuable insights.

The insights presented in the dashboard can easily be shared across the entire organization, and data is adjusted depending on the organizational level. Insights include both quality management, with customer feedback and one-on-one coaching, as well as performance metrics like productivity, sales and insights regarding reason for contact.


puzzel

Puzzel är den ledande europeiska CCaaS-leverantören. Vår kundserviceplattform består av tre fullständigt integrerade, molnbaserade lösningar: ett omnikanaligt kontaktcenter, en bemanningsplaneringslösning och ett ärendehanteringssystem, vilka är lättanvända och skalbara. Puzzel utpekades som utmanare i Gartners Magic Quadrant och rankas av Frost&Sullivan som en av de tre främsta leverantörerna av CCaaS i Europa år 2020. Baserat i Norge, och med kontor runt om i Europa och Asien arbetar Puzzel med över 1000 kunder i 40 länder.


anmalan

ANMÄLAN

Anmälan för Framtidens Kundservice & Contact Center 2021 är öppen!

Gå vidare med knappen nedan.

PRISLISTABoka t.o.m 1/10Boka t.o.m 15/10Boka fr.o.m 16/10
Konferens7.990 kr9.790 kr10.490 kr
kontakt

KONTAKT

Insight Events Sweden
Organisatör
+46 (0)8 587 662 00
info@insightevents.se

Jonas Karström
Projektledare
+46(0)8 587 662 66
jonas.karstrom@insightevents.se

Roland Behrendt
Utställning/sponsorskap
+46 70 862 73 80
roland.behrendt@insightevents.se

Magnus Sjölander
Deltagarplats
+46 (0)8 587 662 14
magnus.sjolander@insightevents.se