VÄLKOMMEN TILL FRAMTIDENS KUNDSERVICE & CONTACT CENTER!
Konferensen för dig som vill skapa en kundservice i världsklass och som sätter kunderna i fokus
Under två dagar i november får du chansen att lyssna till några av Sveriges främsta organisationer och hur de hantera dagens kundservice och hur de vill förflytta sig till morgondagens moderna kundservice.
Företrädare för olika organisationer kommer att berätta hur de tänker strategiskt och hur de i praktiken arbetar med att ge kunderna service i toppklass. Hur de arbetar proaktivt för att hjälpa kunderna innan frågor uppstår samt hur de med kundinsikter kan förbättra sitt arbete och förstå kunderna problem och frågeställningar. Den mix av olika plattformar och sätt att hjälpa kunderna påverkar branschen. Digitaliseringen påverka branschen mycket med det är viktigt att inte glömma bort människan.
Dessutom är det viktigt att få ledningen med på resan för att ge kunderna ännu bättre service. Under två dagarna får du möjlighet att lyssna till många praktikfall – OKQ8, Euro Accident, Gofido, ICA Banken, Hallon, Trygg Hansa, SBAB, Skatteverket och Linköpings kommun kommer alla och berättar och delar med sig av sina erfarenheter.
Så passa på att ta del av andras erfarenheter och lärdomar för att skapa en kundservice i världsklass. Anmäl dig redan i dag till årets viktigaste mötesplats inom Kundservice och Contact Center där du har möjlighet att umgås med kollegor i branschen, beslutsfattare och ledande experter.
Varmt välkommen i november!