valkommen

VÄLKOMMEN TILL FRAMTIDENS KUNDSERVICE & CONTACT CENTER!

Konferensen för dig som vill skapa en kundservice i världsklass och som sätter kunderna i fokus

Framtidens kundservice & Contact Center – vad kommer att vara viktigt i morgondagens möte med kunderna? Digitaliseringens framfart och genomslagskraft har påverkat branschen kraftigt. Men det är viktigt att inse att förändringstrycket bara kommer att accelerera och morgondagens service kommer se annorlunda ut. Digitaliseringen, chattbotar och andra kanaler påverkar hur kontakten ser ut med Contact Center. Kundernas krav förändras också och det ställer krav på snabb och anpassad service som fungera oberoende av kanal.

Kundserviceavdelningen har blivit en allt viktigare del av många företag. Dessutom är det viktigt att ledningen involvera sig och att organisationen använder kundupplevelsen till att göra kunden nöjdare nästa gång.

FKCC är konferensen där företrädare för olika organisationer kommer och berättar om deras strategiska och praktiska val för att ge kunderna service i toppklass. Hur de arbetar proaktivt för att hjälpa kunderna innan frågor uppstår samt hur de med kundinsikter kan förbättra sitt arbete och samtidigt möjliggöra merförsäljning samt förstå kunderna bättre.

Experter ger sin syn och kunskap på olika aspekter på kundservice. Bland annat hur morgondagens arbetssätt kommer påverka bemanning och hur ett paradigmskifte på arbetsplatsen håller på att ske.

Digitaliseringen påverkar branschen mycket men det är viktigt att inte glömma bort människan och medarbetarna – detta kommer diskuteras bland annat i en paneldebatt.

Under två dagarna får du möjlighet att lyssna till många andra praktikfall som Rusta, Skatteverket, Ikano Bank, My Driving Academy, Skellefteå Kraft, Lendo, Bokusgruppen, Collector Bank samt Täby kommun som delar med sig av sina erfarenheter.

Passa på att ta del av andras erfarenheter och lärdomar för att skapa en kundservice i världsklass. Boka din plats på årets viktigaste event redan nu!

Varmt välkommen!

NYHETER

program

PROGRAM

Vi presenterar stolt programmet för 2022

talare

TALARE

Vi presenterar stolt talarlistan för Framtidens Kundservice & Contact Center 2022!

 

Johan

Johan Parmler

Svenskt Kvalitetsindex

Sofia

Sofia Tingåker

Täby kommun

Dino

Dino Burazer

Rusta

Michaela

Michaela Bergqvist Younes

Bokusgruppen

sponsorskap-utstallning

SPONSORSKAP & UTSTÄLLNING

Är du intresserad av sponsorskap/utställning på Framtidens Kundservice & Contact Center?
Här finns möjligheten att möta och nätverka med de mest initierade experterna i branschen.

För mer information, vänligen kontakta:
Roland Behrendt
+46 70 862 73 80
roland.behrendt@insightevents.se

utstallare

GULDSPONSORER 2022


TM Group är en ledande återförsäljare och systemintegratör av kundtjänstlösningar i Norden. Vi arbetar med partners över hela världen för att ge nordiska kontaktcenter några av de bästa verktygen som finns på marknaden. Vi kan visa dig fördelarna och guida dig genom automatisering, interaction analytics, WFM, AI-powered agent assist, och alla former av inspelning. Vi har några av de största bankerna i Norden som kunder och vi är experter på att implementera IT-system i mycket kritiska miljöer. Med kontor och personal i Sverige, Danmark och Finland står vi redo att hjälpa till.


SILVERSPONSORER 2022

capturi

Värdefulla samtal börjar med Capturi

Som skandinaviens största plattform inom samtalsanalys hjälper vi kundserviceavdelningar med att omvandla deras telefonsamtal till värde. Samtalsanalyserna kan bla. användas till att skapa goda dialoger, fasthålla kunder och optimera driften i er kundservice.

Vår samtalsanalys är er möjlighet för att uppbygga era interna kompetenser. Det hjälper er bla. till att få fler nöjda kunder, färre återsamtal och kortare samtal.

Med utgångspunkt i er data från samtalsanalysen, brinner vi för att förvandla ert mål till handgripliga resultater och vi är med er på resan från målsättning till konkret värdeskapande.


ebbot

Hello Ebbot AB är företaget bakom den intelligenta chatboten Ebbot. Med AI & Machine Learning som drivkraft kan Ebbot förstå över 20 språk, bolla flera samtalsämnen samtidigt, och använda sig av kraftfulla integrationer för att ta en kundserviceavdelning till nästa nivå. Ebbot ökar tillgängligheten till 24/7, är oändligt skalbar, och kan sömlöst skicka över dialoger till mänskliga agenter i vår kraftfulla chattklient när det behövs. Detta är framtiden för kundservice.


freshworks

Freshworks gör det snabbt och enkelt för företag att glädja sina kunder och anställda. Vi gör detta genom att inta ett nytt förhållningssätt till att skapa och leverera programvara som en tjänst som är prisvärd, snabb att implementera och utformad för slutanvändaren. Till skillnad från äldre programvara skapar Freshworks teknik som fungerar för alla, vilket gör det enkelt för IT, kundservice, försäljning, marknadsförare och HR att göra sitt jobb och glädja sina kunder.

Mer än 50 000 företag använder Freshworks SaaS för att möjliggöra en bättre kundupplevelse (CX, CRM) och medarbetarupplevelse (ITSM, HRSM).


fronailogo

Front AI – a forerunner in customer service automation – specializes in Conversational AI-based Service Bots that fluently understand natural language. The company provides cutting-edge solutions that help streamline customer service by automating customer queries as well as back-office routine work. Front AI’s Service Bots empower organizations to leverage high-quality automated customer self-service around the clock, fluently in all Nordic languages. The company operates in the Nordics, and its head office is located in Helsinki


kundo

Sedan starten 2010 har vårt mål varit att erbjuda ett verktyg som ger din organisation bättre möjlighet att lyckas med er kundservice i digitala kanaler. Vi vill möta de allt högre förväntningar på transparens och tillgänglighet som kunder har idag. Vår mission är att göra kundservice till hjärtat i er organisation genom effektiv service, gladare kunder och ökade affärsinsikter. Vi ser inte kundservice som en nödvändig kostnad, utan som en investering i marknadsföring och affärsutveckling.


puzzel

Puzzel är den ledande europeiska leverantören av lösningar för kontaktcenter i molnet. Varje dag använder mer än 1100 organisationer i 40 länder vår programvara när de levererar smarta kundupplevelser genom att förena styrkan i balansen mellan människa och teknik för att betjäna kunder med empati på ett ändamålsenligt och effektivt sätt. Puzzel-plattformen gör det möjligt för organisationer att skapa minnesvärda resor för sina kunder med en blandning av servicekanaler för personlig betjäning och för självbetjäning som ger människor friheten att välja när, var och hur de ska få hjälp. Artificiell intelligens utnyttjas vid varje kontaktpunkt för att automatisera uppgifter, ge insikter och leverera personlig service och support. Med mer än 20 års erfarenhet i branschen är Puzzel den CCaaS-leverantör som organisationer litar på när varje ögonblick är viktigt.

 


synerity

SYNERITY – ER PARTNER FÖR BÄTTRE SERVICE- & SUPPORTLÖSNINGAR

Vi på Synerity är 100% fokuserade på att hjälpa våra kunder med lösningar inom Enterprise Service Management, Automation & Integration samt End-user Experience Management.

Vi tror på fokus och erbjuder ett noggrant urval av lösningar kombinerat med vår lokala kompetens och omfattande tjänsteutbud. Bland vårt urval av lösningar finner ni bl.a. Cherwell Service Management, Freshdesk/Freshservice och Nexthink.


workz

Workz Sweden är serviceföretag för kundserviceutveckling. Företaget erbjuder tjänster inom två områden:

  • Personalförsörjning och bemanning för kundserviceavdelningar. Baserat på erfarenheter och analyser erbjuds personal som passar för yrket kundservice, idag och i framtiden.
  • Verksamhetsutveckling av strategier, organisation och metoder för kundserviceavdelningar, samt stöd till effektivisering och affärsutveckling. Tydliga koncept för att ta kundservice in i framtiden.

Workz är etablerade i hela Sverige med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Norrköping/Linköping.


UTSTÄLLARE 2022


Företag väljer Kindly som en innovativ och pålitlig partner för att bygga exceptionella kundupplevelser på plats som ökar onlineförsäljningen och förbättrar kundnöjdheten. Kunder uppskattar Kindlys implementeringstjänster och beslutsamhet att tillhandahålla engagerad och dedikerad kundsupport för alla relaterade behov.

Kindly har sitt huvudkontor i Oslo och hjälper företag att förvandla alla möten, med hjälp av valfri kanal och i alla skeden av köpresan till en förstklassig kundupplevelse som gör det möjligt för kunder att omedelbart få rätt svar på sina frågor.

Bland kunderna finns RevolutionRace, Happy Socks, Xplora, Jotun, Norwegian, Helly Hansen, Varner, Elgiganten, Conrad Electronic, Schibsted, Kahoot!, Adecco, Tidal och dussintals andra företag. För att lära dig mer om vänligen, vänligen besök kindly.ai



QualityDesk effektiviserar kontaktcentrets systematiska kvalitetsarbete med moderna verktyg för att ta fram och utnyttja värdefull data om kundinteraktioner. Du kan säga adjö till kalkylblad och hej till automatiserade QA-arbetsflöden som radikalt kommer att förbättra din CX, CSAT, EX, effektivitet och prestanda. Våra kunder inkluderar bland annat Bilia och Fortum och har gett oss en NPS på 88/100



På Welingo tror vi starkt på att där människor finns är behovet av god kommunikation ständigt närvarande. Vi arbetar med förändringsledning inriktat på kommunikation mellan människor. I våra konsultuppdrag för vi människor närmare sina mål, oavsett om målet är effektivare kommunikation inom teamet, bättre resultat i kundnöjdhetsundersökningar eller tydligare ledarskap.


anmalan

ANMÄLAN

Anmälan för Framtidens Kundservice & Contact Center 2022 är öppen!

Gå vidare med knappen nedan.

PRISLISTA (priserna är exkl.moms)
Konferens10.990 kr
kontakt

KONTAKT

Insight Events Sweden
Organisatör
+46 (0)8 587 662 00
info@insightevents.se

Jonas Karström
Projektledare
+46(0)8 587 662 66
jonas.karstrom@insightevents.se

Roland Behrendt
Utställning/sponsorskap
+46 70 862 73 80
roland.behrendt@insightevents.se

Magnus Sjölander
Deltagarplats
+46 (0)8 587 662 14
magnus.sjolander@insightevents.se