valkommen

VÄLKOMMEN TILL FRAMTIDENS KUNDSERVICE & CONTACT CENTER!

Framtidens kundservice & Contact Center 2019 blev en stor succé. Passar på att tacka alla deltagare, talare och samarbetspartners samt speciellt årets moderator André Hagberg som gjorde årets konferens till ett mycket lyckat event!

Under dagen fick vi lyssna till:

  • Hur når vi framtidens kundservice – att fokusera på kunden
  • Att kundservice också är ett viktigt verktyg för strategisk analys av hela företagets affärsmodell
  • Ledningens betydelse för att lyckas med kundservice
  • Praktiska case från bl.a. Polisen, Norrtälje kommun och Ving om hur skör organisationen kan vara vi kriser och betydelse av övning, förberedelser och proaktivt arbete
  • Digitaliseringen betydelse, men också hur viktig människan fortfarande kommer vara i att hjälpa och förstå kunden
  • Hur viktigt det är att ta bort onödig efterfrågan

Har du någon idé på ämne eller talare till nästa års konferens eller bara vill diskutera ämnet, tveka inte att kontakta mig på jonas.karstrom@insighteevents.se

Ser fram emot att ses igen vid nästa års konferens den 4-5 november 2020!

Jonas Karström, Insight Events Sweden

NYHETER

program

PROGRAM

Vi presenterar stolt 2019 års program!

talare

TALARE 2019

Vi presenterar stolt 2019 års talare!

helena

Helena Westin

Nordea

carlmagnus

Carl-Magnus Olsson

Skandiabanken

joel

Joel Lundberg

Designit

cecilia

Cecilia Grinndal

Tele2

sponsorskap-utstallning

SPONSORSKAP & UTSTÄLLNING

Är du intresserad av sponsorskap/utställning på Framtidens Kundservice & Contact Center?
Här finns möjligheten att möta och nätverka med de mest initierade experterna i branschen.

För mer information, vänligen kontakta:
Robert Ahlqvist
+46 (0)8 587 662 68
robert.ahlqvist@insightevents.se

utstallare

SILVERSPONSORER 2019


Vi erbjuder konsultuppdrag inom kundbemötande, kommunikation, retorik och coachande ledarskap. Sedan 1997 har vi rest runt i Sverige och hjälpt våra kunder att utveckla sin externa och interna kommunikation, och än idag tycker vi att det är det roligaste uppdraget som finns. Vi genomför bland annat analyser, utbildningsdagar och coachingpass där vi träffar medarbetare, teamledare, chefer och ledningsgrupper. Vi utmanar gamla och träna in nya vanor för en framgångsrik kunddriven verksamhet.



H1 Communication är ett nordiskt Contact Center som erbjuder outsourcing av kundservice, teknisk support och svarsservice. Alla tjänster erbjuds på samtliga nordiska språk dygnet runt, året om. Med ISO certifieringar i 9001/14001 och 27001 för informationssäkerhet tillsammans med HAPPY-filosofin, en erkänd filosofi för glada medarbetare, erbjuder H1 outsourcad kundservice som skapar förtroende och trygghet.



Freshworks Inc. is the leading provider of cloud-based customer engagement software.

Freshworks products make it easy for teams to collaborate with each other, and also help provide their customers with the best experience possible. Freshworks’ cloud-based suite of SaaS products is used by over 150,000 customers around the world including Honda, Bridgestone, Hugo Boss, University of Pennsylvania, Toshiba, and Cisco.

Freshworks’ suite of products has transformed the way world-class organizations collaborate with customers and co-workers. It includes Freshdesk (customer support helpdesk), Freshservice (ITSM tool), Freshsales (CRM for high velocity sales teams), Freshcaller (call center software), Freshteam (applicant tracking system), Freshchat (customer messaging software), Freshconnect (collaboration tool), Freshrelease (agile project management software), and Freshmarketer (conversion rate optimization suite).



Inovia AI – skapar intelligens med AI & Big Data.
Inovia AI är ett av nordens ledande utvecklare av Big Data och AI-drivna kundstjänstlösningar. Företaget grundades 2012 och har ca 60 anställda i Stockholm och Göteborg.

Vår personal är vår största tillgång, handplockade från 20 länder med specialister såsom PhDs, i Machine Learning, MBAs, ingenjörer och dataforskare från toppuniversitet runt om i världen.

Inovia Customer Care – en virtuell assistent.
Vi släpper nu Inovia Customer Care, en AI-baserad modern virtuell assistent som hanterar kundtjänst helt omnikanal, dvs låter dina kunder nå dig i valfri kanal – via chatt, e-mail, sociala medier eller röstsamtal.

Inovia Customer Care är speciellt framtagen och tränad för att avlasta dagens E-handelsföretag och klarar 50 – 60% vanliga kundtjänstfrågor vid start. Efter installation kan du vidareträna assistenten via ett användarvänligt admin gränssnitt. Du kan också låta den hämta information från egna utvalda system som t.ex. e-handelsplattform, CRM-system, kunskapsdatabaser mm för att skräddarsy kunskaperna.

Röstigenkänning  – nu på svenska.
Voice 2 Text – en transkriberingsmotor som dokumenterar tal till text och gör materialet 100% sökbart, i realtid.

Med ytterligare funktioner såsom kognitiv tolkning, sammanfattning, meta tagging mm kan du träna den på domänspecifika data för att bli expert på just din bransch, era företagsprodukter eller tjänster.

Levereras som molnlösning eller för lokal installation.

Läs mer på www.inoviagroup.ai

Följ oss på Twitter @inovia_ai


UTSTÄLLARE 2019


Vi på Soluno levererar telefonilösningar i molnet så att företag kan bemöta sina kunder så proffsigt som möjligt med den senaste tekniken inom telekom. Växeltjänster, operatörsavtal
och hårdvara på ett och samma ställe. Med vår teknik och kompetens byggs relationer, samverkan och förståelse. Vår växel är en av de mest avancerade på marknaden, och dessutom helt operatörsoberoende.



Advania är en nordisk helhetsleverantör av IT-lösningar och skräddarsyr våra lösningar efter era behov. Idag måste det vara enkelt för kunden att komma i kontakt med sin leverantör vare sig de ringer, chattar eller använder sociala medier. Vi erbjuder en plattform som hanterar alla kanaler i samma system och tillhandahåller den antingen som molnbaserad eller genom private cloud. Allt för att ni på ett effektivt sätt ska kunna leverera en så bra service som möjligt.




Softronic erbjuder ett brett utbud av IT- och managementtjänster med ett helhetsansvar för kundens behov. Vi kallar det IT-partnerskap.
Vi har gedigen kompetens av att implementera ”Conversational AI” (AI-chatbot) och Robot Process Automation (RPA).
Exempelvis har fem av Sveriges största a-kassor, Södertälje Kommun samt Skatteverket valt Softronic som leverantör för att förbättra servicen för medlemmar och medborgare.

Våra kunder finns framförallt inom offentlig sektor, e-hälsa samt medlemsorganisationer.
Softronic har vuxit från fem anställda 1984 till ca 450 anställda och är sedan 1998 noterat på Stockholmsbörsen. För mer information, besök www.softronic.se



Indicate me erbjuder moderna digitala tjänster som hjälper företag till förbättrad kvalité, kundnöjdhet och högre lönsamhet i sin kundservice. Användare av Indicate me’s verktyg inkluderar företag såsom Ving och C More. Indicate me är dotterbolag till Releasy och ingår i samma koncern som Pulsen AB.



Mer info inom kort!


anmalan

ANMÄLAN

Anmälan för Framtidens Kundservice & Contact Center 2020 öppnar närmare eventet

Tills vidare kan du lämna en intresseanmälan.

kontakt

KONTAKT

Insight Events Sweden
Organisatör
+46 (0)8 587 662 00
info@insightevents.se

Jonas Karström
Projektledare
+46(0)8 587 662 66
jonas.karstrom@insightevents.se

Robert Ahlqvist
Utställning/sponsorskap
+46 (0)8 587 662 68
robert.ahlqvist@insightevents.se

Magnus Sjölander
Deltagarplats
+46 (0)8 587 662 14
magnus.sjolander@insightevents.se