VÄLKOMMEN TILL CONTACT CENTER 2025
Så skapar du en modern proaktiv kundservice i en tekniskt driven arbetsmiljö
Hur kommer framtidens kundservice se ut? Är den både förebyggande och preventiv där människan och AI fungerar i harmoni med varandra? Digitaliseringen är en kraft som förändrar allt, varje dag, dygnet runt. Våra arbets- och privatliv anpassar sig ständigt till nya digitala lösningar och verktyg. För att möta dessa förändringar blir kundsupporten extremt viktig för att hantera både avancerade system och erbjuda snabb och effektiv support när problem uppstår.
Vi är just nu inne i en mycket spännande utvecklingsfas när det gäller service och support. Både när det gäller hur vi hanterar den nya tekniken men också hur vi agerar i detta nya landskap med våra kompetenser och ledarskapet. Hur skapar du förutsättningar för medarbetarna att kunna möta kunden på bästa tänkbara sätt samtidigt som du skapar en kundservice där medarbetarna utvecklas i samklang med den snabba tekniska utvecklingen?
• En vidareutvecklad mötes-och kunskapsplats för dig som har ansvar för kundservice, kundsupport och Customer Experience
• 2 fullspäckade dagar med know-how och best practice från hela branschen
• Inspireras av vår speciellt inbjudna talare från England Linda Moir som har lång erfarenhet av kundservice som Head of Customer Service på Virgin Atlantic & Head of Events Services på London Olympic 2012
• Välrenommerade talare och praktikfall som valts ut utifrån dagens och framtidens behov inom kundservice och kundsupport
• Utmärkta möjligheter att utbyta erfarenheter och nätverka med branschkollegor från hela landet
Se till att bli en del av den spännande resan mot att skapa kundupplevelser och kundservice för morgondagen. Passa på att ta del av andras erfarenheter och lärdomar och säkra din plats redan idag till bästa pris. Glöm inte att anmäla dig till konferensmiddagen som avslutar den första dagen.
Varmt välkommen till Stockholm i november!
Team Leader & Senior Projektledare
Insight Events Sweden
BLAND TALARNA
2025

Linda Moir
Former Head of Customer Service, Virgin Atlantic & Head of Events Services
London Olympic 2012

Zacharias Elinder
CRM Strategist, CRM & Loyalty
Strawberry

Frida Almgren
VD & grundare
Frida Almgren Communication