Konferensen för dig som vill skapa kundservice och kundupplevelse i världsklass – och sätter kunden i fokus!

FKCC

Under två dagar i november får du chansen att lyssna till talare från några av Sveriges främsta organisationer och hur de hanterar dagens kundservice och hur de vill förflytta sig till morgondagens moderna kundservice. Representanter från Svenska Spel, Bilprovningen, Skatteverket, Mathem, Skistar, Nacka kommun och Collectum berättar hur de arbetar. Vi får också ta del av tankar och idéer kring det strategiska och praktiska arbete för att ge kunderna service i toppklass.

Fokus

Hur gör vi för att öka fokus på kundupplevelsen?

AI

Vilka krav ställs på kundservice när AI blir alltmer integrerat och hur formas rollen för kundservicemedarbetare i framtiden?

24/7

Har kunden alltid rätt och är det vettigt att finnas i alla kanaler vid alla tider?

Panel

Två heta paneler – att nå styrelse- och ledningsrummet samt vad kan vi förvänta oss av framtidens chatbots?

skapa kundservice och kundupplevelse i världsklass!

FKCC

BLAND TALARNA

fia_engström

Fia Engström

Mathem

Therese-Liljeback-1

Therese Liljebäck

Svenska Spel

victorianyhet

Victoria Frelin

Collectum

sponsring
sponsring & utställning

Är du intresserad av sponsorskap och utställning?

Framtidens kundservice & contact center samlar branschens experter! Här har ni möjlighet att personligen möta potentiella kunder, knyta nya affärskontakter och samtidigt förstärka ert företags position inom branschen. För information och kostnadsförslag – välkommen att kontakta:


Tfn: +46 (0)8 587 662 77

E-post: roland.behrendt@insightevents.se
sponsring

GULDSPONSOR

SILVERSPONSORER

ANMÄL DIG SNART

Anmälan är inte öppen ännu, men fyll gärna i ett intresseformulär: