Konferensen för dig som vill skapa kundservice och kundupplevelse i världsklass och som sätter kunden i fokus.

FKCC

Vi arbetar på ett uppdaterat programmet som kommer inom kort.

Jonas Karström

Projektledare | Insight Events Sweden
08 – 587 662 66 | jonas.karstrom@insightevents.se

Att gå från att leverera ett svar till att leverera en kundupplevelse

Två paneler och tillfälle till interaktiv session

Utökad målgrupp – kundservice som reaktiv eller proaktiv

Går det att förena AI och kundupplevelse?

Att nyttja organisationens kompetens för att lösa kundens problem

Effektiv kundupplevelse – att få med företagsledningen

I digitaliseringens spår – glöm inte bort människan, medarbetaren och kunden

Att inleda en förändringsresa – vad är viktigt att tänka på?

skapa kundservice och kundupplevelse i världsklass!

FKCC

BLAND TALARNA

2024

Zacharias Elinder

Zacharias Elinder

CRM Strategist, CRM & Loyalty

Strawberry

Sofia Marklund

Sofia Marklund

Customer Service Director

DHL Express

Valon Zejnullahu

Valon Zejnullahu

Kundservicechef

Trelleborgs Energi

sponsring
sponsring & utställning

Är du intresserad av sponsorskap och utställning?

Framtidens kundservice & contact center samlar branschens experter! Här har ni möjlighet att personligen möta potentiella kunder, knyta nya affärskontakter och samtidigt förstärka ert företags position inom branschen. För information och kostnadsförslag – välkommen att kontakta:


Tfn: +46 (0)8 587 662 77

E-post: roland.behrendt@insightevents.se
sponsring

SILVERSPONSORER

2024

anmalan

ANMÄLAN

2025

Anmälan är inte öppen för 2025 men fyll gärna i ett intresseformulär.

Intresseformuläret är inte bindande.

Intresseformulär

anmalan