Tack för att du var med och formade framtidens support!
Stort tack till alla deltagare, talare och samarbetspartners som bidrog till att göra konferensen om framtidens tekniska support och service till två minnesvärda och inspirerande dagar!
Tillsammans utforskade vi hur AI, självledarskap och teknik kan samverka för att skapa en kulturdriven, kundfokuserad supportverksamhet. Med praktiska case, engagerade diskussioner och insiktsfulla föreläsningar tog vi gemensamma kliv mot en support där människa och teknik arbetar i harmoni – både förebyggande och lösningsorienterat.
Extra stort tack till Magnus Gille, Sveriges första mästare i Prompt-SM, för en spännande inblick i hur vi kan utveckla vårt arbete med AI och promptning i vardagen.
Vi hoppas att du åker hem med ny kunskap, inspiration och värdefulla kontakter – och att vi ses igen på nästa konferens!
Tillsammans bygger vi framtidens support.
Stefan Broman
Projektledare
+46 (0)8 587 662 23
stefan.broman@insightevents.se

Auke Zwaan
Black Swan Cyber Defense

Catrin Johansson
KIX Kommunikationsindex

Terry Haines
Maritime and Coastguard Agency
Sponsring & utställning
Kritisk IT, Teknisk Support & Service samlar branschens experter! Här har ni möjlighet att personligen möta potentiella kunder, knyta nya affärskontakter och samtidigt förstärka ert företags position inom branschen. För ytterligare information och kostnadsförslag – välkommen att kontakta:
Silversponsorer
Freshworks erbjuder programvara som är klar att användas direkt, är lätt att installera och som kräver minimalt med anpassningar. En av många framgångsfaktorer är just deras fokus på ny teknik, design, enkelhet, användarvänlighet och användarupplevelse. De ligger i framkant när det gäller AI-assisterad programvara för kundtjänst och är tack vare sin skalbarhet och funktionalitet ett populärt val för såväl större som mindre organisationer. Över 70 000 företag i mer än 120 länder världen över använder idag Freshworks produkter som bland annat omfattar Freshservice och Freshdesk.
Synerity är det självklara valet av partner när det gäller marknadens ledande service- och supportlösningar. Vi förstår kundernas utmaningar inom såväl Enterprise Service Management, Process Automation och Employee Experience Management. I kombination med vår erfarenhet och kompetens baserar vi vårt erbjudande på lösningar som såväl vi själva som ledande analytiker som Gartner och Forrester anser ha en stark marknadsposition och goda framtidsutsikter. Bland dessa återfinns framgångsrika aktörer som Freshworks, Halo Service Solutions och Zendesk.
Bronssponsor
För Halo handlar ITSM-programvara om mycket mer än att bara tillhandahålla en snabb lösning. Det handlar om att skapa varaktiga partnerskap som bygger på förtroende och ömsesidig framgång. HaloITSM omvandlar era nuvarande arbetssätt till intuitiva, och ständigt uppdaterade arbetsflöden. Den levererar marknadens mest värdefulla analyser och rapporter samtidigt som den hjälper till att optimera verksamheten utifrån era önskemål med hjälp av sin inbyggda AI-teknik. Över 100 000 användare, från mer än 75 länder, använder idag HaloITSM som sin ITSM-lösning. Bland kunderna återfinns namn som Microsoft, Suzuki, Sports Direct och Sky.
Anmälan
2026
Anmälan är inte öppen ännu men fyll gärna i ett intresseformulär:
Intresseformuläret är inte bindande