VÄLKOMMEN TILL KRITISK IT, TEKNISK SUPPORT & SERVICE
Så skapar du en modern proaktiv support och servicedesk
Hur kommer framtidens support att se ut? Är den både förebyggande och preventiv där människan och AI fungerar i harmoni med varandra?
Digitaliseringen är en kraft som förändrar allt, varje dag, dygnet runt. Våra arbets- och privatliv anpassar sig ständigt till nya digitala lösningar och verktyg. För att möta dessa förändringar blir en kundfokuserade IT-supportavdelning extremt viktig för att hantera avancerade system och erbjuda snabb och effektiv support när problem uppstår.
Vi är just nu inne i en mycket spännande utvecklingsfas när det gäller service och support. Både när det gäller hur vi hanterar den nya tekniken men också hur vi agerar i detta nya landskap med våra kompetenser och ledarskapet. Hur skapar du förutsättningar för medarbetarna att kunna möta ”kunden” på bästa tänkbara sätt samtidigt som du skapar en kulturdriven support där medarbetarna utvecklas och har roligt på jobbet?
• En ny utvecklad mötes- och kunskapsplats för dig som arbetar med teknisk support och service
• 2 fullspäckade dagar med know-how och best practice från hela branschen
• Första dagen prioriterar vi tekniken och dag två fokuserar vi på ledarskap och självledarskapet
• Välrenommerade talare och praktikfall som valts ut utifrån dagens och framtidens behov inom servicedesk och teknisk support
• Utmärkta möjligheter att utbyta erfarenheter och nätverka med branschkollegor från hela landet
Missa inte heller möjligheten att bli inspirerad av Magnus Gille, Sveriges första mästare i Prompt-SM. Ett perfekt tillfälle att utveckla ditt sätt att skriva promptning i ChatGPT och andra AI-assistenter som du har nytta av i din vardag eller i din yrkesroll.
Varmt välkommen i oktober!
Stefan Broman
Projektledare
+46 (0)8 587 662 23
stefan.broman@insightevents.se

Auke Zwaan
Black Swan Cyber Defense

Catrin Johansson
KIX Kommunikationsindex

Terry Haines
Maritime and Coastguard Agency

Karolin Ahlqvist
Max Matthiessen
Sponsring & utställning
Kritisk IT, Teknisk Support & Service samlar branschens experter! Här har ni möjlighet att personligen möta potentiella kunder, knyta nya affärskontakter och samtidigt förstärka ert företags position inom branschen. För ytterligare information och kostnadsförslag – välkommen att kontakta:
Silversponsorer
Freshworks erbjuder programvara som är klar att användas direkt, är lätt att installera och som kräver minimalt med anpassningar. En av många framgångsfaktorer är just deras fokus på ny teknik, design, enkelhet, användarvänlighet och användarupplevelse. De ligger i framkant när det gäller AI-assisterad programvara för kundtjänst och är tack vare sin skalbarhet och funktionalitet ett populärt val för såväl större som mindre organisationer. Över 70 000 företag i mer än 120 länder världen över använder idag Freshworks produkter som bland annat omfattar Freshservice och Freshdesk.
Synerity är det självklara valet av partner när det gäller marknadens ledande service- och supportlösningar. Vi förstår kundernas utmaningar inom såväl Enterprise Service Management, Process Automation och Employee Experience Management. I kombination med vår erfarenhet och kompetens baserar vi vårt erbjudande på lösningar som såväl vi själva som ledande analytiker som Gartner och Forrester anser ha en stark marknadsposition och goda framtidsutsikter. Bland dessa återfinns framgångsrika aktörer som Freshworks, Halo Service Solutions och Zendesk.
Bronssponsor
För Halo handlar ITSM-programvara om mycket mer än att bara tillhandahålla en snabb lösning. Det handlar om att skapa varaktiga partnerskap som bygger på förtroende och ömsesidig framgång. HaloITSM omvandlar era nuvarande arbetssätt till intuitiva, och ständigt uppdaterade arbetsflöden. Den levererar marknadens mest värdefulla analyser och rapporter samtidigt som den hjälper till att optimera verksamheten utifrån era önskemål med hjälp av sin inbyggda AI-teknik. Över 100 000 användare, från mer än 75 länder, använder idag HaloITSM som sin ITSM-lösning. Bland kunderna återfinns namn som Microsoft, Suzuki, Sports Direct och Sky.
Anmälan
Prislista (priserna är exkl.moms) | Boka t.o.m 6/9 | Boka fr.o.m 7/9 |
Konferens | 11.990 kr | 12.990 kr |
Middag | 950 kr | 950 kr |
Våra anmälningsvillkor hittar du här
Här kan du läsa om vår hantering av personuppgifter och Insight Events integritetspolicy