juni 26, 2018 Webmaster
Utredardagarna
Anmälan!
Ladda ner broschyr!
Lägg till i kalender 15/09/2016 08:30 16/09/2016 17:00 Europe/Stockholm Utredardagarna Du som arbetar som utredare har många olika delar i ditt arbete. Dels måste du göra en bra problemformulering från början, du måste veta vad det är du vill ta reda på, vilken metod ska du använda, vem som ska ha nytta av rapporten och vad utredningens syfte är? Lokal meddelas senare DD/MM/YYYY

Förändringsresan mot morgondagens medborgarupplevelse och service

OBS! Konferensen är inställd!

Framtidens medborgarservice 2018 – Konferensen för dig som arbetar med framtidens medborgarservice i offentlig sektor. Här får du lyssna till hur organisationer arbetar med att leverera bästa servicen på ett enkelt och tillgängligt sätt till medborgare och kunder.

De är viktigt att de verkliga behoven styr utformningen av framtidens service speciellt med tanke på att digitalisering innebär nya och effektiva tjänster. Hur når vi målen med att göra förändringsresan mot morgondagens servicecenter så enkel och smidig som möjligt för användare så att alla kan ta till sig information och service?

Under två dagar får du ta del av praktikfall från olika organisationer som lyckats väl med att driva en förändring och anpassa sig till bland annat digitalisering genom att lyssna till medborgare och kunder.

Kom och lyssna till hur bland annat Linköpings kommun och Norrköpings kommun arbetat med att bygga upp sina nya kontaktcenter. Norrköpings kommundirektör Martin Andreae delger sina erfarenheter från att ha byggt upp tre kontaktcenter. Han berättar bland annat hur man får med sig chefer och medarbetare på en förändringsresa.

Intressanta praktikfall från Skatteverket, Systembolaget och Västtrafik ger kunskap kring hur man skapar en dialog med kunden och hur man sätter denne i fokus. Dessutom berättar Polisen om hur de förändrat och kommer arbeta i framtiden med framtidens medborgarservice. Professor Anna Ståhlbröst från Luleå tekniska universitet berättar om hur digitaliseringen i arbetslivet påverkar människan.

Så boka din plats på årets viktigaste event redan nu – där du har möjlighet att umgås med kollegor i branschen, beslutsfattare och ledande experter.

Varmt välkommen!

Jonas Karström, projektledare
Centrum för kunskapsutveckling
Tfn: 08-587 662 66
E-post: jonas.karstrom@insightevents.se

Framtidens medborgarservice
31 oktober – 1 november 2018
Stockholm, lokal meddelas senare

#medborgarservice

Nyheter

Program

[table “” not found /]

[table “” not found /]

Talare

Anna Ståhlbröst
European Network of Living Labs Läs mer

Daniel Ewerman
Custellence Läs mer

Ewa Carlsson
e-Sam Läs mer

Johan Sandström
Västtrafik Läs mer

medborgarservice_talare6

Maria Bergnäs
Systembolaget Läs mer

Martin Liabäck
Linköpings kommun Läs mer

Martin Andreae
Norrköpings kommun Läs mer

Patric Klaremo
Millwater Läs mer

Sofia Savander
Skatteverket Läs mer

Teresia Andersson
Umeå universitet Läs mer

Thomas Ericson
Arbetsförmedlingen Läs mer

Johan Parmler
Svenskt Kvalitetsindex Läs mer

Peter Allheim
Polisen Läs mer

Sponsorskap / Utställning

Är du intresserad av sponsorskap & utställning för denna konferens?

På våra konferenser har ni möjlighet att personligen möta potentiella kunder och knyta nya affärskontakter samtidigt som ni förstärker ert företags position inom branschen.

Kontakta nedanstående person för mer information:

Sales Manager Roland Behrendt
Tfn: 08 587 662 77
E-post: roland.behrendt@insightevents.se

Ladda ner broschyr

Konferensen är tyvärr inställd!

Du kan också anmäla dig här:
E-post: info@insightevents.se
Telefon: 08 587 662 00

PRISER

Boka t.o.m 11/10: 7.990 kr

Boka fr.o.m 12/10: 8.990 kr

Lokal

Kontakta oss

Projektledare: Jonas Karström
E-post: jonas.karstrom@insightevents.se

Deltagarplats: Magnus Sjölander
Tfn: 08 587 662 14
E-post: magnus.sjolander@insightevents.se

Vill du att vi kontaktar dig?