VÄLKOMMEN TILL CONTACT CENTER 2025

Så skapar du en modern proaktiv kundservice i en tekniskt driven arbetsmiljö

Hur kommer framtidens kundservice se ut? Är den både förebyggande och preventiv där människan och AI fungerar i harmoni med varandra? Varmt välkommen till Stockholm den 20-21 november och den årliga, populära konferensen Contact Center – mötesplatsen där företrädare för olika organisationer delar med sig av deras strategiska och praktiska val för att ge kunderna service i toppklass.

Digitaliseringen är en kraft som förändrar allt, varje dag, dygnet runt. Våra arbets- och privatliv anpassar sig ständigt till nya digitala lösningar och verktyg. För att möta dessa förändringar blir kundsupporten extremt viktig för att hantera både avancerade system och erbjuda snabb och effektiv support när problem uppstår.

Vi är just nu inne i en mycket spännande utvecklingsfas när det gäller service och support. Både när det gäller hur vi hanterar den nya tekniken men också hur vi agerar i detta nya landskap med våra kompetenser och ledarskapet. Hur skapar du förutsättningar för medarbetarna att kunna möta kunden på bästa tänkbara sätt samtidigt som du skapar en kundservice där medarbetarna utvecklas i samklang med den snabba tekniska utvecklingen?

• En vidareutvecklad mötes-och kunskapsplats för dig som har ansvar för kundservice, kundsupport och Customer Experience
• 2 fullspäckade dagar med know-how och best practice från hela branschen
• Inspireras av vår speciellt inbjudna talare från England Linda Moir som har lång erfarenhet av kundservice som Head of Customer Service på Virgin Atlantic & Head of Events Services på London Olympic 2012
• Välrenommerade talare och praktikfall som valts ut utifrån dagens och framtidens behov inom kundservice och kundsupport
• Utmärkta möjligheter att utbyta erfarenheter och nätverka med branschkollegor från hela landet

Se till att bli en del av den spännande resan mot att skapa kundupplevelser och kundservice för morgondagen. Passa på att ta del av andras erfarenheter och lärdomar och säkra din plats redan idag till bästa pris. Glöm inte att anmäla dig till konferensmiddagen som avslutar den första dagen.

Varmt välkommen till Stockholm i november!

Stefan Broman

Team Leader & Senior Projektledare
Insight Events Sweden

Att gå från att leverera ett svar till att leverera en kundupplevelse

Två paneler och tillfälle till interaktiv session

Utökad målgrupp – kundservice som reaktiv eller proaktiv

Går det att förena AI och kundupplevelse?

Att nyttja organisationens kompetens för att lösa kundens problem

Effektiv kundupplevelse – att få med företagsledningen

I digitaliseringens spår – glöm inte bort människan, medarbetaren och kunden

Att inleda en förändringsresa – vad är viktigt att tänka på?

skapa kundservice och kundupplevelse i världsklass!

BLAND TALARNA

2025

Linda Moir

Linda Moir

Former Head of Customer Service, Virgin Atlantic & Head of Events Services

London Olympic 2012

Kaja van der Schoor Brhane

Kaja van der Schoor Brhane

Teamleder region Øst OBOS medlem

OBOS

Emma Lundgren

Emma Lundgren

Customer Service Director

Euro Accident

sponsring
sponsring & utställning

Är du intresserad av sponsorskap och utställning?

Contact Center samlar branschens experter! Detta event kommer att ge dig chansen att nätverka med beslutsfattare och etablera relationer för framtida affärer. Konferensen erbjuder ett unikt tillfälle för deltagare och samarbetspartners att uppdatera sig på de senaste nyheterna, nätverka och diskutera utmaningar och möjligheter för Contact Center-sektorn. Ta del av praktikfall, expertföreläsningar, få svar på frågor och en möjlighet att knyta de rätta kontakterna inför framtiden.


Tfn: +46 (0)8 587 662 77

E-post: roland.behrendt@insightevents.se
sponsring

SILVERSPONSOR

UTSTÄLLARE

anmalan

ANMÄLAN

2025

PRISLISTA (priserna är exkl.moms)Boka t.o.m 1/11Boka fr.o.m 2/11
Konferens9.990 kr10.990 kr
Middag945 kr945 kr

För information om grupprabatter, kontakta:
Magnus Sjölander | 08-58766214 | magnus.sjolander@insightevents.se

anmalan
anmalan

FÅ VÅRT NYHETSBREV

Bli först med de senaste nyheterna!

Namn
E-post(Obligatoriskt)

anmalan