News 17 mar 2021 Brooklyn Just Beautiful in Every Way. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam… Webmaster 1 Comment
News 14 feb 2021 Creative Solutions and Results That Grow Brands. Even the all-powerful Pointing has no control about the blind texts it is an almost unorthographic life One day however… Webmaster
News 16 jan 2021 Brooklyn Will Make You More Proud of Your Website. Even the all-powerful Pointing has no control about the blind texts it is an almost unorthographic life One day however… Webmaster 2 Comments
Nyhet 14 jan 2021 Framtidens kundservice innebär förändring – så förbereder du din organisation Jonas Norén, som är en av grundarna till Workz Sweden, kommer på konferensen att prata om framtidens medarbetare i kundservice,… Webmaster
Okategoriserade 16 okt 2019 Hur påverkar digitaliseringen framtidens kundhantering? Framtidens kundservice & Contact Center 2019 tar upp de utmaningar som dagens organisationer står inför att skapa framtidens kundservice med… Webmaster
Okategoriserade 16 sep 2019 Intervju – Ny medarbetare i Södertälje kommun Tony McCarrick arbetar som digitaliseringsstrateg på Södertälje kommun och är aktuell som talare på Framtidens kundservice & Contact Center 2019… Webmaster
Okategoriserade 12 sep 2018 Talarintervju med Dan Malmström, Avanza Vad är viktigt i arbetet med sociala medier och hur kan man involvera kunderna i förbättringsåtgärder? Vi tog ett snack… Webmaster
Okategoriserade 10 sep 2018 Utställarintervju med Anders Kasberg, Mitel Vi fick chansen att intervjua Anders Kasberg från Mitel som är aktuell talare och utställare i årets Framtidens Kundservice &… Webmaster