FKCC

  • Hem
  • Program
  • Talare
  • Utställare/sponsorer
  • praktisk info
  • Hem
  • Program
  • Talare
  • Utställare/sponsorer
  • praktisk info
  • ANMÄLAN
Nyhet
10 okt 2023

Medarbetarengagemang och flexibelt arbetssätt höjer kundnöjdheten

Hur skapar man bättre förutsättningar för att nå en engagerad organisation? Victoria Frelin arbetar som gruppchef, Kundkontakter på Collectum och…

Webmaster
Nyhet
21 sep 2023

Ökat fokus på kundupplevelsen

Hur skapar man en digitaliserad, unik och personlig kund- och spelupplevelse? Elina Karlsson, verksamhetsutvecklare, och Therese Liljebäck, kundservicechef, arbetar på…

Webmaster
Nyhet
13 sep 2023

Kompetens kring känslor och behov i kundbemötande – varför är det så viktigt?

Hur får jag mina medarbetare att vara trygga i att hantera missnöjda kunder och lämna negativa besked? Inför konferensen Framtidens…

Webmaster
Nyhet
06 sep 2023

Möta kunden i alla kanaler och alla tider – är det rätt väg fram?

Har kunden alltid rätt och är det vettigt att finnas i alla kanaler vid alla tider? Fia Engström arbetar som…

Webmaster
Nyhet
16 aug 2023

Konferensen för dig som vill skapa kundservice och kundupplevelse i världsklass

Varmt välkommen till Stockholm den 14-15 november och den årliga, populära konferensen Framtidens kundservice & Contact Center – mötesplatsen där…

Webmaster
Okategoriserade
25 okt 2022

Hur kan en modern bemanning av kundservice se ut?

Matchar önskelistan av kvalitéer, utbildningar och erfarenheter med de kandidater som kommer prestera, trivas och stanna över tid? Johanna Wikström…

Webmaster
Okategoriserade
19 okt 2022

Moderatorerna om Framtidens kundservice & Contact Center

Moderatorerna på Framtidens kundservice & Contact Center 2022 heter André Hagberg och Annika Midén från Agima Management. Konferensen närmar sig…

Webmaster
Okategoriserade
06 okt 2022

Att införa en chattbot – praktiska lärdomar och utmaningar

Hur har chattbotten förändrat kundservicen hos Rusta? Dino Burazer arbetar som Bot Specialist och kommer på Framtidens kundservice & Contact…

Webmaster
Okategoriserade
02 sep 2021

Resan mot morgondagens kundservice

Emma Lundgren är chef kundservice på Euro Accident och aktuell som talare på Framtidens kundservice & Contact Center som arrangeras…

Webmaster
News
22 mar 2021

The Evolution of a Theme Legend.

Even the all-powerful Pointing has no control about the blind texts it is an almost unorthographic life One day however…

Webmaster
Previous